مدبر با «هاشمی»ها دیدار کرد

نشست کمیسیون عمران مجلس با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست کمیسیون عمران مجلس با مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مناف هاشمی، معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه به میزبانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد.

در این نشست مدبر و هاشمی گزارشی از وضعیت موجود اماکن ورزشی، پروژه‌های به بهره برداری رسیده و نیمه‌تمام کشور را برای اعضای کمیسیون عمران مجلس ارائه کردند. در ادامه نیز سید مهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گزارشی از تلاش‌های این کمیسیون در خصوص تلاش‌های صورت گرفته جهت تامین اعتبار اماکن ورزشی کشور ارائه کرد.

مدبر در خصوص این نشست اظهار داشت: گزارش‌های مفصلی از پروژه‌های شرکت توسعه و وزارت ورزش خدمت اعضای محترم کمیسیون عمران مجلس ارائه شد و اعداد و ارقام بودجه‌های سالیان گذشته نیز به صورت جزیی اعلام شد. از سوی دیگر اعضای کمیسیون مجلس هم ضمن بیان نقطه نظرات خود، پیشنهاداتی را در خصوص چگونگی ورود بخش خصوصی به پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین ایجاد تسهیلات برای سرمایه‌گذاران در این حوزه ارائه کردند.

وی در خصوص مصوبات این نشست یادآور شد: در پایان این نشست مصوباتی به امضای اعضا رسید که بر اساس آن مقرر شد علاوه بر هماهنگی کامل اعضای کمیسیون عمران مجلس و مسئولان این حوزه در وزارت ورزش و شرکت توسعه، برای سنوات آتی نیز در زمینه تامین بودجه و چگونگی تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های ورزشی تعامل لازم را داشته باشیم.

605/601

کد خبر: 571605

وب گردی

وب گردی