پیام مدیر کل هنرهای نمایشی به جشنواره های تئاتر فجر استانی

مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی به مناسبت آغاز برنامه های جشنواره های تئاتر فجر استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن کامل پیام مدیر کل هنرهای نمایشی به این شرح است:
"آغاز جشنواره های فجر در استانها به عنوان پیشگامان این رویداد مهم وملی هنرنمایش مرهون زحمات همه هنرمندان و مدیرانی است که در دوره های پیشین صمیمانه در این راه تلاش کرده اند و اگر امروزه روز، تئاتر فجر 34 ساله آوازه شهرت هنرنمایش ایران را در محافل معتبر جهانی با خود همراه دارد مرهون اعتباریستکه پیشینیان و تمامی هنرمندان این مرز و بوم برای تئاتر ایران ترسیم کردهاند. هنرمندان صحنههای تئاتر ایران به وسعت نام ایران، هنرمندان شهرهای بزرگ و کوچکاش، هنرمندان شهرهای دور یا نزدیکاش. پس ضیافت و همراهی جشنواره تئاتر فجر هم از آنِ همه هنرمندان و مردم ایران زمین است.
حضور قابل توجه آثار گروههای نمایشی استانها در مجموع آثار این دوره جشنواره بینالمللی تئاتر فجر نشان امید بخش و مسرت بخشی از خلاقیت و ممارست بالای هنرمندان استانها در چنین آوردگاه هنری دارد و مهر تأییدی بر اینکه تئاتر ایران تنها تئاتر پایتخت نیست این نگاه میرود که دامنه استمرار و حرفهای بودن تئاتر ایران را در استانها نیز گسترش دهد.
این پویایی و رشد را قدر مینهم، بر خود به عنوان عضوی کوچک از این خانواده بزرگ میبالم و وظیفه میدانم که قدردان زحمات تمامی هنرمندان و همکاران خصوصاً مدیران تلاشگر استانهای آذربایجان شرقی، البرز، بوشهر، فارس، خراسان رضوی و یزد باشم.
از خداوند منان تندرستی و پیروزی برای هنرمندان سرزمینمان را خواستارم."

مهدی شفیعی
دی ماه 1394

به گزارش ایسکانیوز، برنامه های جشنواره های تئاتر فجر استانی از روز 19 دیماه امسال از استان البرز آغاز شد. امسال شش استان کشور شامل: البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی و یزد مبادرت به برگزاری جشنواره های تئاتر فجر استانی کردند .برنامه های جشنواره های تئاتر فجر استانی روز 30 دی ماه خاتمه می یابد.
503502

کد خبر: 571609

وب گردی

وب گردی