تقوی نژاد مطرح کرد: تدوین مشوق ها و معافیت های مالیاتی جدید

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از تدوین مشوق ها و معافیت های مالیاتی جدید در کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید کامل تقوی نژاد، گفت: بزودی این مشوق ها و معافیت ها برای اجرا، ابلاغ و اطلاع رسانی می شود.

وی، با بیان اینکه سیاست ها و هدف گذاری های دولت یازدهم در حوزه مدیریت کشور در بحث مالیاتی باجدیت پیگیریی می شود، افزود : تلاش ما کمک در تحقق اهداف دولت است.

تقوی نژاد، اظهار کرد: شناسایی مودیان جدید و جلوگیری از فرار مالیاتی از جمله راهکارهایی است که در شرایط کنونی در این سازمان دنبال می شود.

تقوی نژاد، با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح جامع مالیاتی کشور نیز در دست اجرا است، گفت: سیاست سازمان امور مالیاتی حفظ حقوق کامل مردم است.

وی، با اشاره به وجود مشکل در واحدهای تولیدی، گفت: امروز فقط 6درصد از درآمدهای مالیاتی کشور مربوط به مشاغل و بسیار اندک است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: با توجه به جهت گیری و بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با موضوع مالیات، راه برای ما روشن است و منویات معظم له در این مسیر همواره مد نظر قرار دارد.

وی، جذب سرمایه گذاری خارجی را به عنوان یک اولویت اصلی و مهم خواند و گفت: کشورهایی در این حوزه موفق بوده اند که با جدیت و برنامه ریزی دقیق به این موضوع وارد شده اند.

401401

کد خبر: 571630

وب گردی

وب گردی