هدایتی: هواداران بگویند که خدماتم حمایت است یا دخالت؟!

حسین هدایتی که علاقه اش نسبت به پرسپولیس غیر قابل کتمان است در خصوص انتقاداتی که از او می شود واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از اعلام آمادگی هدایتی برای کمک به پرسپولیس جهت خریدهای نیم فصلی اش ، انتقاداتی از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس و برخی منتقدان علیه او شکل گرفت.

این انتقادها باعث شد هدایتی در اینستاگرام خود واکنش نشان داده و مطلبی جدید به شرح زیر منتشر کند:

هـدایتى و آقاى عابدینى چه میخواهـند از پرسپولیس!؟این تیتر مطلبى بعضى از سایتهـاى امروز بود. دوستان عزیز بد نیست مرور ده ساله داشته باشیم این حقیر در این چند سال بنا به تقاضاى شما هـواداران عاشق و به نمایندگى از سوى شما در کنار تیم مخفیانه و گه گاه آشکار خدماتى داشتم که به چند مورد اشاره میکنم:

١:بعد از آخرین قهـرمانى در لیگ برتر با آقاى قطبى و خداحافظى او به دبى رفتم و با پرداخت ٦٠ درصد قرار داد و خدماتى در دبى ایشان را به ایران آوردم .

٢:به تقاضاى مسؤل ارشد ورزش کشور و به تأیید بعضى پیشکسوتان جناب وینگادا را دوازده شب در دبى قرار داد بسته و ٦٠ درصد قرار داد ایشان را ٢ بامداد به وقت ایران اینترنتى پول واریز کردم به حساب ایشان در کشور پرتغال و ایشان را به پرسپولیس اوردم. ٣:بازگرداندن آقاى على کریمى اسطوره فوتبال ودوست داشتنى بعد از چند سال به پرسپولیس با پرداخت دویست وپنجاه هزاردلار به قطر آن هـم ظرف یک ساعت فراموش شدنى است؟

٤:در سالى که تیم محبوبمان با آقاى على دایى اسطوره فوتبالمان نائب قهـرمان لیگ شدیم بدون شک حمایتهـاى مادى مخفیانه تحت عنوان پاداشهـاى آخر فصل بى تأثیر نبود .

٥:آوردن آقاى خلعتبرى از عجمان دبى و پرداخت وجه رضایت نامه او و پر کردن استادیوم آن هـم سه بار در فصل گذشته در جام باشگاهـاى آسیا و پرداختهـاى پاداش آن و چارتر کردن هـواپیما در مقابل کشورهـاى عربى واعلان امادگى براى تقویت تیم در نیم فصل و ................. به نظر شما دوستان این کارهـا خدمتگذارى یک هـوادار است یا دخالت!!!؟؟؟

602/602

کد خبر: 571714

وب گردی

وب گردی