عبدی: هنوز زمان انتخاب مدیرعامل نرسیده است

سخنگو و عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: برای جذب بازیکن جدید زمان را از دست نداده ایم.

به گزارش ایسکانیوز، حسین عبدی یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در خصوص جلسه ای که در باشگاه پرسپولیس برگزار شد، گفت: جلسه ای به آن شکلی که شما فکر می کنید، نبوده و باشگاه به کارهای روزمره اش ادامه می دهد. اتفاقا من هم در باشگاه بودم و بخشی از کارها که به بنده محول شده بود را انجام دادم.
او در خصوص حضور سوشا مکانی در باشگاه ادامه داد: من هم سوشا را دیدم. او آمده بود تا با سرپرست باشگاه صحبت کند و مورد خاصی نبوده است.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس، درباره اینکه آیا مکانی می تواند در نیم فصل دوم تیمش را همراهی کند، افزود: من در جریان این مسائل نیستم و آقای طاهری شخصا پیگیر وضعیت این بازیکن است. البته شاید اطلاعاتی داشته باشم اما سعی می کنم به این بحث ورود نکنم چرا که معتقدم اگر کاری از سوی چند نفر پیگیری شود، عاقبت خوبی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: طاهری هم زحمت خود را کشیده اند و موضع باشگاه پرسپولیس هم این است که تا قبل از صدور رای ، رایی از سوی باشگاه صادر نشود.
عضو هیات مدیره پرسپولیس به پیگیری های باشگاه برای جذب بازیکن جدید اشاره کرد و گفت: همه مسائل باشگاه خیلی ظریف و دقیق پیگیری می شود . حتی جلسه دیروز هیات مدیره در وزارت ورزش برگزار شد و وزیر ورزش هم متوجه این حساسیت و دقت مدیران پرسپولیس شد.
حسین عبدی در خصوص نام هایی مثل حقیقی و نستروف که برای پوشیدن پیراهن سرخ مطرح هستند، اظهار نظر خاصی نکرد و گفت: هنوز چیزی مشخص نشده است و حتی اگر مشخص هم باشد تا زمانی که قطعیت پیدا نکند اسمی از کسی نمی بریم. سیاست باشگاه بر این است که نام کسی در این میان مطرح نشود مگر زمانی که قطعیت پیدا کند.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره از دست رفتن زمان برای پرسپولیس اظهار داشت: یک ماه وقت داشتیم که فعلا 10 روز آن گذشته است و مطمئن باشید که زمان کافی برای جذب مهره جدید و هماهنگی با سایر بازیکنان وجود دارد. اما به باشگاه هم حق دهید که بدون بررسی اقدام به جذب بازیکن نکنیم.
وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا وزیر برنامه ای برای معرفی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دارد یا اینکه قرار است پرسپولیس همچنان با سرپرست اداره شود؟ گفت: قطعا انتخاب مدیرعامل پرسپولیس هم در زمان خودش انجام می شود. فعلا وقتش نرسیده است.

602/602

کد خبر: 571722

وب گردی

وب گردی