باهنر: اقتدار علمی کشور مدیون خون شهدای هسته ای است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار علمی و سرافرازی امروز کشور مدیون خون پاک شهدای علم و فناوری به ویژه هسته ای است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع غنی سازی شهید مصطفی احمدی روشن، محمدرضا باهنر در آیین سالگرد شهادت شهیدان دکتر علی محمدی، رضا قشقایی، مصطفی احمدی روشن و یادبود شهیدان دکتر شهریاری و مهدی رضایی نژاد اظهار داشت: هرچه داریم از شهداست.

وی افزود: این خون پاک شهدای هسته ای است که در راه ارتقای علمی بدست صهیونسیم و اربابانشان به شهادت رسیدند و آنان همواره در یادها و خاطره ها خواهند ماند.

وی تاکید کرد: خون پاک این شهدا جزء ارزشهای انقلاب و نظام است و باید بدانیم اگر نفسی می کشیم و اگر قدرتی داریم از برکت خون شهداست.

باهنر خاطرنشان کرد: خون این شهدا هم ما و هم جوانان ما را ترغیب برای کار بیشتر با اخلاص عمیق تر می کند و هم با ایجاد رعب در دل دشمنان آنان را می ترساند، چرا که از خون به ناحق ریخته، فرزندان شهدا هیچگاه نمی گذرند.

در این آیین همچنین مقبره شهید گمنام سایت هسته ای نطنز با اجرای کار ویژه گروه سرود نسیم قدر که در خصوص شهیدان هسته ای سروده شده بود، رونمایی شد.

شهید مصطفی احمدی روشن و همسنگر شهیدش رضا قشقایی در 21 دی سال 90 توسط عوامل موساد به فیض عظیم شهادت نائل شدند.
شهید مسعود علی محمدی استاد فیزیک دانشگاه تهران و دانشمند ارشد فناوری هسته ای نیز 22 دی سال 88 هنگام خروج از منزل توسط عوامل موساد به شهادت رسید.

203/201

کد خبر: 572182

وب گردی

وب گردی