محافل شعرخوانی جشنواره شعر فجر از قم آغاز می شود

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان نخستین محفل از سری محافل شعرخوانی دهمین دوره جشنواره شعر فجر را در شهر قم برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز این محفل که روز 26 دی‌ماه برگزار می‌شود، افتتاحیه محافل دهمین دوره جشنواره شعر فجر خواهد بود. پس از محفل شعرخوانی قم، محفل شعر مهاجرت با حضور شاعران افغان مقیم ایران در شهرری برگزار می‌شود.

محافل شعر ایلام، همدان، خراسان شمالی و همچنین محافلی در شمال غرب و جنوب شرق کشور از دیگر برنامه‌هایی است که در این دوره از جشنواره شعر فجر برگزار خواهد شد.

دهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر محافلی در خارج از کشور نیز خواهد داشت. محفل شعرخوانی لبنان که با عنوان شعر مقاومت برگزار می‌شود در بهمن‌ماه میزبان شاعرانی از ایران و لبنان خواهد بود که آثار خود را با محوریت شعر مقاومت خواهند خواند. بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان اعلام کرد به عنوان مجری دهمین دوره جشنواره شعر فجر محافلی نیز در کشورهای دیگر برگزار خواهد کرد.

محفل شعرخوانی شهر قم روز شنبه از ساعت 18 در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، واقع در بلوار جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و ورود عموم علاقه‌مندان به شعر و ادب در آن آزاد است.

اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با دبیری اسماعیل امینی نیز در نخستین روزهای اسفندماه برگزار خواهد شد.

502502

کد خبر: 572204

وب گردی

وب گردی