نصرتی : گسترش فولاد  پتانسیل قهرمانی هم دارد

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت:کیفیت تیم گسترش فولاد در لیگ برتر واقعاً نادر است و اگر بتوانیم در نیم فصل دوم در خط حمله کمی زهر دار تر عمل کنیم جایگاه خوبی در پایان فصل خواهیم داشت.

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص برگزاری اردوی گسترش فولاد تبریز در ترکیه و تأثیرات این اردو بر روند کار این تیم گفت:

این اردو کمک می کند باشگاه و کادرفنی ما به اهدافی که در نظر دارند برسند. انسجام در تیم و هماهنگی ها بیشتر می شود که این هماهنگی بین بازیکنان باعث تفاهم تاکتیکی در نقاط مختلف می شود. تیم ما فصل پیش تمرینات بدنسازی منظمی نداشت و همین امر باعث افت در کیفیت بازیکنان میشد و آن ها از نظر بدنی اصلاً در شرایط ایده آلی نبودند. این اردو علاوه بر منظم بودن تمرینات و بدنسازی به موقع همه امکانات را هم محیا کرده است که بازیکنان تمام تمرکزشان روی تمرینات و هماهنگی با یکدیگر باشد تا به آن آمادگی مطلوب و مد نظر کادرفنی برسیم تا در ادامه ی بازی ها در لیگ موفق تر از فصل پیش باشیم.

وی در مورد برگزاری دیدارهای تدارکاتی و تأثیر روحی و روانی گسترش فولاد در رویایی با تیم هانوفر آلمان عنوان کرد: بازی های دوستانه خوبی برگزار کردیم و امروز هم به مصاف تیم هانوفر خواهیم رفت. قرار گرفتن مقابل تیم های بزرگ باعث می شود اعتماد به نفس بازیکنان تیم مقابل بالا برود. گسترش فولاد تبریز تیم باکیفیتی است و نمایش خوبی هم از خود نشان می دهد. تیم های نامی مثل هانوفر یا سطح بالاتر حاضر نیستند با هرتیمی بازی کنند و یا برای مبلغی برای بازی دریافت می کنند. جای تقدیر دارد از مسئولین باشگاه گسترش فولاد که چنین بازی های تدارکاتی را باری ما فراهم کرده اند، این دیدار ها خیلی می تواند به روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان کمک کند و آن ها را به این خود باوری می رسند که می توانند در لیگ برتر بهتر نتیجه بگیرند.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در رابطه با جایگاه تیم گسترش فولاد در پایان لیگ برتر در خاتمه افزود: ما در نیم فصل اول خیلی بدشانسی آوردیم و اگر از موقعیت هایمان بهتر استفاده می کردیم جایگاه فعلی مان هم بهتر بود و حداقل جزء 3-4 تیم اول بودیم. گسترش فولاد تیم با پتاسیلی است و اگر بازیکن تمام کننده داشته باشیم به راحتی به نیمه اول جدول می رسیم، تعصبی برخورد نمی کنم و این را به خاطر این که بازیکن گسترش هستم نمی گویم، این را به واسته 14-15 سال حضورم در فوتبال حرفه ای ایران می گویم. کیفیت تیم گسترش فولاد در لیگ برتر واقعاً نادر است و اگر بتوانیم در نیم فصل دوم در خط حمله کمی زهر دار تر عمل کنیم با توجه به این تمرینات سخت و فشرده جایگاه خوبی در پایان فصل خواهیم داشت.

601/604

کد خبر: 572277

وب گردی

وب گردی