توهین عجیب فان خال به خبرنگار انگلیسی

سرمربی منچستریونایتد خبرنگار روزنامه "سان" را "مردک چاق" توصیف کرد تا انتقادها را از خود افزایش دهد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه‌ "سان"، منچستریونایتد با فان خال در این فصل نتایج خوبی را کسب نکرده است، حذف از جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا و کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر باعث شده است صدای هو‌اد‌ا‌ران این تیم در بیاید. در این بین اقدامات عجیب سرمربی هلندی نیز دست کمی از نتایج ضعیف آنها نداشته است.

پس از این که خبرنگار روزنامه‌ سان در نشست خبری سوالی را درباره وین رونی از فان خال پرسید، او گفت: دیگر در مورد رونی از من سوالی نکنید. خصوصا تو مردک چاق. دیگر درباره رونی پاسخی به هیچ سوالی نخواهم داد. شما بهتر است به انتقاداتت بپردازی.

این صحبت و توهین فان خال به خبرنگار روزنامه‌ سان با انتقاد خبرنگاران انگلیسی روبرو شده است و آنها خواستار عذرخواهی فان خال از این خبرنگار شدند.

منچستریونایتد در حالی روز یکشنبه باید در داربی فو‌تبا‌ل انگلیس برابر لیورپول به میدان برود که شکست یونایتدها در این دیدار به احتمال بسیار زیاد منجر به برکناری فان خال از این تیم خواهد شد.

همچنین لوکا تونی، مهاجم سابق تیم ‌ملی ایتالیا به انتقاد از نحوه برخورد فان خال با بازیکنان لاتین نظیر خاویر هرناندس و ویکتور والدس پرداخته است و گفت: فان خال از مردم لاتین بدش می‌آید و به همین خاطر است که این بلا را بر سر والدس آورد و باعث شد او بدون تیم باشد.

او همچنین به هرناندز فرصت بازی نداد که به ضرر خودش تمام شد.

به نظر می‌رسد رایان گیگز یا ژوزه مورینیو بعد از اخراج فان خال هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرند.

601/601

کد خبر: 572568

وب گردی

وب گردی