مهدی شفیعی از محمدعلی کشاورز عیادت کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در آستانه برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از استاد محمد علی کشاورز عیادت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی کشاورز در این دیدار که روزگذشته با حضور مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی و وحید لک انجام شد گفت: هر چیزی دارم از مردم مملکتم دارم. از کسانی که در عرصه تئاتر زحمت می کشند تشکر می کنم و برایشان آرزوی توفیق دارم.
وی با بیان این جمله که آموزش سرلوحه تمام امور برای جوانان این عرصه باید باشد گفت: ایران سرآمد هنر است و استمرار آموزش هنر برای نسل جوان ضرورت دارد، همچنان که اهمیت این مقوله را مقام معظم رهبری در نشست اخیرشان اشاره کرده اند.
وی شناخت و تمرکز جوانان بر ادبیات ایران را متذکر شده و از مسئولان نظام خواست سرمایه گذاری کلان و جدی مادی و معنوی در عرصه تئاتر داشته باشند.
کشاورز تاکید کرد: این سرمایه گذاری باید تمام کشور و تمامی فعالان هنرهای نمایشی را شامل شود.
مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی نیز ضمن ابراز خرسندی از احوالات مساعد استاد کشاورز گفت: این که با وضعیت موجود جسمانی همچنان به تئاتر توجه دارید و به دیدن آثار روی صحنه می روید جای تقدیر دارد. جوانان این کشور و اهالی تئاتر باید توجه جدی به میراث منتقل شده توسط پیشکسوتانی همچون استاد کشاورز داشته و این ارتباط را باید به طور پیوسته حفظ کنند.
در ادامه این دیدار مدیر کل هنرهای نمایشی گزارشی از جشن 50 سالگی تئاتر سنگلج و مراسم افتتاح سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر و همچنین توضیحاتی در خصوص حضور هنرمندان عرصه ملی و بین المللی در این دوره از جشنواره ارائه داد.
شفیعی از استاد کشاورز به عنوان یکی از بزرگان این عرصه برای آغاز این رخداد فرخنده رخصت گرفت.
503502

کد خبر: 572883

وب گردی

وب گردی