۲۳ درصد تلفات رانندگی مربوط به موتورسواران است

رئیس نمایندگی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه ها در شهرستان ساری گفت: ۲۳ درصد تلفات رانندگی در محورهای برون‌شهری منطقه را موتورسواران تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سید ابوالحسن موسویان گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی موتورسواران و کاهش تصادفات در روستاهای حاشیه محورهای حادثه‌خیز در ۹‌ماهه سال جاری ۸۰۰ کلاه ایمنی رایگان همراه با توزیع شبرنگ آشکارساز و مثلث خطر برای نصب بر بدنه ادوات کشاورزی در ۱۷ روستای نمایندگی ساری انجام گرفت.

موسویان گفت: با توجه به سهم ۲۳ درصدی تلفات موتورسواران د ر محورهای برون‌شهری، اقدامات فرهنگی و آموزشی در راستای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران در روستای معرفی‌شده با همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گرفت.

او گفت: دراین طرح آموزش به خانواده‌ها در حوزه خـطرات رانندگی غیر ایمن با موتورسیکلت و نمایش طنز آموزشی و سرگرمی و توزیع ادوات ایمنی موتور نظیر کلاه ایمنی و شبرنگ آشکارساز برای نصب بر بدنه موتور و کتابچه اصول ایمنی عبور و مرور صورت گرفته است.

رئیس نمایندگی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه هادر شهرستان ساری گفت: هم‌زمان طرح ارتقای ایمنی تردد ادوات کشاورزی در محورهای برون‌شهری به اجرا درآمد و در این طرح نیز آموزش مقررات و نکات ایمنی مربوط به تردد ادوات کشاورزی همراه با توزیع شبرنگ آشکارساز و مثلث خطر برای نصب بر بدنه ادوات کشاورزی و کتابچه اصول ایمنی عبور و مرور صورت گرفت.

20102

کد خبر: 573069

وب گردی

وب گردی