توکلی: ما اصولگراها یا اصلاح طلب‌هاحاضریم از حق و نام خودمان بگذریم ولی مردم پای صندوق بیایند؟

احمد توکلی در کانال تلگرامی خود نوشت: رهبری فرمودند کسی من را هم قبول نداشت باز هم رای بدهد، ما اصولگراها یا اصلاح طلب ها نیز حاضریم از حق و نام خودمان بگذریم ولی مردم پای صندوق بیایند؟

نماینده تهران حرف اخیر رهبری مبنی بر اینکه «هر کس نظام و یا من را هم قبول ندارد در انتخابات شرکت کند» را نشانه دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و پرسید:آیا ما سیاسیون همین دغدغه را داریم؟

احمد توکلی در پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: ما هم حاضریم از حق خودمان بگذریم؟ رهبر انقلاب در آخرین سخنرانی خود تاکید ویژه ای بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشتند. منطق این تاکید هم روشن است. فارغ از اینکه تداوم انقلاب بر گرده حضور مردم است، اما این روزها کشور هم در بعد داخلی و هم خارجی نیازمند وحدت ملی پای صندوق رای است. وحدت ملی پای صندوق رای حول دفاع از کیان کشور و تمامیت ارضی شکل می گیرد و نه این و آن جریان.

وی افزود: رهبری فرمودند هرکس نظام و یا من را هم قبول ندارد در انتخابات شرکت کند. با این تاکید بر اهمیت حفظ امنیت و اقتدار کشور با حضور حداکثری مردم اشاره کردند. اما ما سیاسیون چقدر پای این شعار بلند می ایستیم؟ چه میزان دغدغه حضور حداکثری مردم داریم؟ رهبری فرمودند کسی من را هم قبول نداشت باز هم رای بدهد، ما اصولگراها یا اصلاح طلب ها نیز حاضریم از حق و نام خودمان بگذریم ولی مردم پای صندوق بیایند؟ اگر در خلوت خودمان صادقانه به این حرف رهبری رسیدیم، باید برای دستیابی به این مهم تلاش کنیم که در این صورت حضور حداکثری پای صندوق رای حتمی است انشاالله....

201/201

کد خبر: 573099

وب گردی

وب گردی