اهدا 325 جلد کتاب به مدرسه سقزچی توسط انجمن مهر امید

مدیر اجرایی دومین کاروان نذر کتاب گفت: انجمن مهر امید 325 جلد کتاب، 2 قفسه و مقداری لوازم التحریر به مدرسه شهید رضائیان روستای سقزچی نمین اهدا کرد.

ابراهیم ابراهیمی در حاشیه دومین کاروان نذر کتاب افزود: دومین کاروان نذر کتاب با مشارکت خیرین، سازمان تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، نهاد کتابخانه های عمومی، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی نمین، امور اجتماعی استانداری و جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه تلاش شده است که کتاب‌ها برای رده کودکان و نوجوانان مناسب باشد، تصریح کرد: راه اندازی و تجهیز کتابخانه مدارس در مناطق محروم می تواند عاملی برای توسعه فرهنگی باشد و نباید از این امر غافل بود.

ابراهیمی افزود: انجمن مهر امید در راستای ادامه دادن کاروان نذر کتاب دست یاری به سمت خیرین، فرهنگ دوستان و نهادهای مربوطه دراز می کند تا بتواند در این مسیر تداوم لازم را داشته باشد.

مدیر اجرایی دومین کاروان نذر کتاب حضور شهردار نمین، سرهنگ محمد فروغی، مسئول آموزش و پرورش بخش حور، دهیار روستای سقزچی و دیگر مسئولان در این کاروان را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: این مسئولان با حضور در روستا و همراهی با کاروان نذر کتاب و همچنین استقبال مردم و دانش آموزان نشان داد کاروان نذر کتاب به درستی راهش را انتخاب کرده است.

درخواست 6 شهرستان برای کاروان نذر کتاب

دبیر انجمن مهر امید با یادآوری استقبال مردم از کاروان نذر کتاب گفت: این کاروان با استقبال مردمی روبرو شده است طوری که هم اکنون از روستاها و بخش های 6 شهرستان استان درخواست کرده اند که این کاروان به روستاهای آنها هم برود.

توحید مهدوی با بیان اینکه اعضای انجمن مهر امید به اندازه توانایی خود کاروان نذر کتاب را ادامه خواهند داد، افزود: این راه جز با مشارکت نهادهای دولتی، شبه دولتی، خیرین، فرهنگ دوستان و دستگاه های فرهنگی ادامه پیدا نمی کند بنابراین از این افراد می خواهیم که برای کاروان نذر کتاب در کنار انجمن مهر امید باشند.

عضو شورای مرکزی انجمن مهر امید با بیان اینکه برخی از خیرین و نهادهای فرهنگی قول های مساعدی برای تامین کتاب کاروان نذر امید داده اند، تشریح کرد: با تامین کتاب و هماهنگی های لازم کاروان های بعدی هم راه می افتند.

کد خبر: 573239

وب گردی

وب گردی