آموزش خط سفید به بیش از 12هزار دانش آموز دبستانی/120 تئاتر آموزشی در مدارس اجرا می شود  

بیش از 12 هزار دانش آموز دبستانی مدارس منطقه 11 اهمیت توجه به خط سفید را با تئاتر های آموزشی کودکانه و شاد فرا می گیرند.

ایسکانیوز : به گفته وحید محمدی قائم مقام شهرداری منطقه 11 ، پایبندی به قوانین و اصول شهروندی را باید از کودکی آموخت تا در ذهن شهروندان آینده نهادینه شده و به یک رفتار اجتماعی اخلاق محور تبدیل شود.

محمدی آموزش قوانین و مقرارات به کودکان دبستانی را یکی از بهترین روش های آموزش شهروندی دانسته و با بیان این که مدیریت شهری بر همین مبنا به فرهنگسازی برای نسل آینده پایتخت پرداخته است ؛از اجرای نمایش های آموزشی با موضوع" خط سفید "در 50 مدرسه این منطقه خبر داد.

او در این خصوص افزود: با هدف ترویج فرهنگ حمایت از "کمپین آسمان آبی ، زمین پاک " برنامه های آموزشی با محوریت کودکان در مدارس سطح منطقه در حال انجام است که از جمله مهم ترین آن ها اجرای تئاترهای آموزشی در 50مدرسه مقطع ابتدایی است.

او تاکید کرد: این طرح از چندی پیش آغاز شده و در تمام مدارس ابتدایی به اجرا در می آید تا طی آن بیش از 12هزار دانش آموز با اصول و اهمیت توجه به خطوط سفید در خیابان های شهر آشنا شوند وفرهنگ انضباط ترافیکی از سنین کم در آن ها نهادینه شود.

بر اساس این گزارش به منظور آموزش نکات ایمنی عبور و مرور به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با استفاده از ابزارهای هنری، با همکاری مدارس منطقه 11 از ١٩ دی ماه تئاتر آموزشی در دو مقطع (اول تا سوم) و (چهارم تا ششم) مدارس ابتدایی سطح منطقه آغاز شد. این نمایش های آموزشی با تعداد ١٢٠ اجرا در منطقه ١١تا پایان سال ادامه دارد.

105105

کد خبر: 573348

وب گردی

وب گردی