برخی افراد سودجو و یقه‌ سفید به دنبال تغییر کاربری اراضی هستند

مدیر اداره وضعی و انتظامی معاونت اجتماعی استان مرکزی گفت: اقدام برخی افراد سودجو و یقه سفید در راستای تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرف این اراضی، امر حفظ و حراست از منابع طبیعی را دشوار کرده که تقویت یگان‌های حفاظت منابع طبیعی می‌تواند بخشی از این مشکل را حل کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان دومین جلسه بررسی راهکارهای تقویت یگان‌های حفاظت از اراضی منابع طبیعی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی برگزار شد.

این جلسه با حضور مهدی داودپور مدیر اداره وضعی و انتظامی معاونت اجتماعی و نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار گردید در ابتدا با عرض خیر مقدم و ارائه گزارش و دستورکار اولین جلسه از سوی مدیر اداره وضعی و انتظامی معاونت ادامه پیدا کرد.

داودپورگفت:حفظ و نگهداری اراضی ملی و منابع طبیعی یک تکلیف همگانی است و این امر هماهنگی و همکاری کلیه ادارات و آحاد مردم را می طلبد.

او ادامه داد :با توجه به رشد روز افزون صنایع در کشور و آلودگی هوا در سطح کلانشهر ها ، صیانت از اراضی ملی و فضاهای سبز امری واجب و ضروری است و از طرفی اقدام برخی افراد سود جو و یقه سفید در راستای تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرف این اراضی ، امر حفظ و حراست از منابع طبیعی را دشوار نموده که تقویت یگان های حفاظت منابع طبیعی می تواند بخشی از این مشکل را حل نماید.

در ادامه نمایندگان ادارات اجرایی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در نهایت چهار مصوبه جهت تقویت یگان های منابع طبیعی استان به تصویب اعضاء رسید.

105105

کد خبر: 573570

وب گردی

وب گردی