جذب دانشجوی تربیت بدنی در مقطع کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از اضافه شدن رشته تربیت‌بدنی به رشته‌های مقطع کارشناسی بدون آزمون این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی سیاهی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اعلام این خبر عنوان کرد: علاوه بر رشته تربیت‌بدنی سه رشته پر مخاطب دیگر نیز به رشته­های امسال این واحد دانشگاهی اضافه شده است.

وی از جذب دانشجو در رشته‌های مهندسی رباتیک، مرمت و احیای بناهای تاریخی و مهندسی معماری خبر داد و گفت: «داوطلبان تحصیل در این رشته­ ها می‌توانند در فرصت باقی مانده به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون مراجعه و برای ثبت‌نام و تکمیل پرسشنامه‌های مربوطه اقدام کنند.

سیاهی گفت: ثبت‌نام از کلیه متقاضیان تحصیل در رشته‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته واحد سمنان هم‌زمان با کل کشور و از روز چهارشنبه ۱۶دی ماه آغاز شده و داوطلبان علاقه­مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان می‌توانند در 55 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ثبت‌نام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: متقاضیان ثبت‌نام برای دریافت دفترچه راهنما به سامانه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://www.azmoon.org مراجعه و پس از مطالعه و کسب اطلاعات لازم در مورد رشته مورد علاقه خود، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت­ نام در یک رشته‌ محل اقدام کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان بعد از ثبت‌نام در سامانه، باید حداکثر ظرف مدت 48 ساعت برای تکمیل فرایند ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند گفت: زمان شروع به­تحصیل این دسته از متقاضیان نیم­سال دوم ۹۵-۹۴ است.

سیاهی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر در ثبت‌نام وجود دارد یا خیر گفت: متاسفانه امکان تصحیح و ویرایش ثبت‌نام و اطلاعات درج شده داوطلب پس از ثبت‌نام قطعی وجود ندارد و به همین دلیل داوطلبان عزیز باید قبل از ثبت‌نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند.

وی در ادامه بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در برخی رشته­ها نظیر مهندسی مکانیک و عمران به­دلیل برخورداری از امکانات پیشرفته و کامل آزمایشگاهی و کارگاهی و به­کارگیری اساتید مجرب به­عنوان یک برند آموزشی در استان مطرح است.

20101

کد خبر: 573590

وب گردی

وب گردی