رستوران معروف خیابان ولیعصر(عج) پلمب شد + عکس

یک منبع آگاه قضایی گفت: دستور پلمب رستوران معروف پایتخت در حوالی خیابان ظفر و ولیعصر (عج) در ادامه بازدیدهای منظم معاونین دادستان تهران از رستوران‌ها، صادر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان یک منبع آگاه قضایی گفت: در ادامه بازدیدهای منظم معاونین دادستان تهران از رستوران‌ها، رستوران معروف پایتخت در حوالی خیابان ظفر و ولیعصر (عج) پلمب شد.

اوبا بیان اینکه مواد غذایی این رستوران در دو نوبت به آزمایشگاه فرستاده شده و مواردی از تخلف بهداشتی در آن‌ها دیده شده بود، گفت: در هر دو مورد آزمایشی که از مواد غذایی این رستوران به عمل امد، مواردی از تخلف بهداشتی مشاهده شد که با دستور مقام قضایی این رستوران برای رسیدگی به تخلفات صورت گرفته پلمب شد.

این منبع آگاه قضایی در پایان از نظارت مستمر بر رستوران‌ها خبر داد.

گفتنی است معاونان دادستان تهران در ادامه بازدیدهای منظم و سرزده خود تاکنون به تخلفات بهداشتی رستوران‌های در سطح شهر تهران رسیدگی کرده و دستور پلمب آن‌ها را در راستای احقاق حقوق عامه مردم صادر کرده است.

یکی از معاونان دادستان تهران چندی پیش به صورت سرزده از اغذیه‌ فروشی‌های میدان تجریش بازدید کرد و دستور پلمب آش فروشی معروفی را صادر کرد.

همچنین در بازدید سرزده یکی از معاونان دادستان تهران از رستوران‌های فرحزاد دستور پلمب تعدادی از رستوران‌های این محدوده صادر شد.

105105

کد خبر: 573687

وب گردی

وب گردی