دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری با شهرام ناظری و لوریس چکناواریان

در هفدهمین نشست چهارشنبه‌های هنر، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دو تن از اساتید برجسته موسیقی ایران، شهرام ناظری و لوریس چکناواریان دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست «چهارشنبه‌های هنر» که به همت امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور دیدار هنرمندان برجسته کشور با رئیس این سازمان برگزار می‌شود، در هفدهمین هفته، میزبان شهرام ناظری و لوریس چکناواریان از هنرمندان برجسته عرصه موسیقی کشور بود.
در ابتدای این دیدار لوریس چکناواریان ضمن تجلیل از سازمان فرهنگی هنری در برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی پیامبر مهربانی گفت: از اینکه در ۴ روز، ۶۷ اجرای موسیقی در فرهنگسراهای تهران ترتیب دادید و به هنر موسیقی توجه دارید، تشکر می‌کنم.
محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری نیز از آمادگی این سازمان برای اجرایی شدن ضبط «سمفونی عاشورا» که در اختتامیه جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی از سوی چکناواریان مطرح شد، برای ماه محرم سال ۱۳۹۵ خبر داد.
رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین در دیدار با شهرام ناظری با اشاره به موسیقی‌های ماندگاری از جمله کاروان شهید و شهید جاویدان گفت: ما در سازمان فرهنگی هنری به موسیقی سنتی و اصیل توجه ویژه‌ای داریم و در حوزه آواز ایرانی فعالیت‌هایی از جمله مکتبخانه آوازی تهران را آغاز کرده‌ایم.
شهرام ناظری هم ضمن استقبال از تسلط رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به هنر و ادبیات، در این دیدار که حدود ۲ ساعت به طول انجامید گفت: مدیری که تا این حد به ادبیات و هنر تسلط داشته باشد ندیدم. خوشحالم که چنین فردی که بر مسائل هنری اشراف کامل دارد، به ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران رسیده است.
503502

کد خبر: 573779

وب گردی

وب گردی