رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام:پرداخت تسهیلات و افزایش حقوق اساتید و کارکنان در دو سال گذشته کم نظیر بوده است 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت : اقدامات دکتر میرزاده و مجموعه سازمان مرکزی برای بهبود سطح رفاهیات  دانشگاه از جمله پرداخت تسهیلات به اساتید ، کارکنان و دانشجویان و افزایش حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان در دو سال گذشته قابل تقدیر است و این مهم باعث افزایش راندمان کاری و پویایی و نشاط بیشتر در این مجموعه شده است

به گزارش ایسکانیوز، شهریار عباسی در جمع کارکنان و اساتید واحد ایلام در نمازخانه این دانشگاه ضمن بیان مطالب فوق بیان کرد: اعطای وام های 40 میلیونی به کارکنان و 60 میلیونی به اعضای هیات علمی از طریق انعقاد تفاهم نامه با بانک مرکزی و از منابع داخلی بانک با رعایت شان و جایگاه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه اقدامی ماندگار است.

وی بیان کرد: بعضا مشاهده می شود فردی برای دریافت 5 میلیون تومان وام باید چند ماه دوندگی و پیگیری نماید که با تدبیر دکتر میرزاده و پشتوانه دانشگاه آزاد اسلامی ما شاهدیم در کمترین زمان ممکن و با آسان ترین شرایط وام های 40 میلیونی و 60 میلیونی به کارکنان و اساتید تعلق می گیرد و این نشان می دهد مسئولان دانشگاه بهبود وضعیت مالی کارکنان و اساتید و رفع مشکلات مالی آنان را به خوبی دنبال می کنند.

رئیس واحد ایلام گفت : سال گذشته از محل تفاهم نامه بانک ملی و دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 50 میلیارد ریال تسهیلات با سود کم به اعضای هیات علمی و کارکنان واحد ایلام پرداخت شد که این رقم بزرگی است و امسال نیز همین میزان تسهیلات به اساتید و کارکنان واحد ایلام پرداخت می شود .

عباسی بیان کرد افزایش سطح رفاهیات دانشگاه، بهبود وضعیت پرداختی به اساتید و کارکنان در دو سال گذشته یکی از مطالبات معوقه اساتید و کارکنان در سال های گذشته بود که با تدبیر دکتر میرزاده ما شاهد بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و اساتید در قالب پرداخت تسهیلات ارزان و افزاریش حقوق هستیم.

وی اضافه کرد: کارکنان و اساتید واحد ایلام قدرشناس اقدام دکتر میرزاده و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای افزایش پرداخت ها و تسهیلات اعطایی در دو سال گذشته هستند و افزایش پرداخت ها در قالب حقوق و مزایا در دو سال گذشته روند صعودی و کم نظیری داشته است.

عباسی بیان کرد: تصمیم گیری ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در اتاق شیشه ای و کاملا شافاف صورت می گیرد و و مدار تصمیم گیری قانون و مقررات دانشگاه است و هرگز سلایق و علایق شخصی در تصمیم گیری ها در نظر گرفته نمی شود.

عباسی در پاسخ به سووال یکی از کارکنان در خصوص چگونگی تصمیم گیری برای پرداخت تسهیلات گفت: شرایط و ضوابط قانونی برای اعطای تسهیلات بانکی مشخص و واضح است و بر اساس سوابق کاری به کارکنان وام پرداخت می شود.

عباسی در ادامه گفت: تمام برنامه های دانشگاه از جمله ساخت و سازها ، هزینه های جاری ، پرداخت حقوق و مزایا و.. همگی از محل شهریه صورت می گیرد که امیدواریم اساتید و کارکنان بیش از پیش دستاودهای عظیم این دانشگاه را معرفی کنند و بایستی همگی در فرایند جذب دانشجو و معرفی دستاوردهای دانشگاه فعال باشیم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد البته طی دو سال گذشته اقدامات علمی و عملی بی نظیری از طریق دکتر میرزاده برای کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه صورت گرفته است که امیداریم اساتید بیش از پیش در فرایند تبدیل علم به ثروت در دانشگاه از طریق تجاری سازی فعالیت ها و دستاودرهای علمی تلاش کنند.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از جمله کاهش هزینه ها از طریق صرفه جویی و دنبال کردن درآمد زایی از محل غیر شهریه تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از حالت زیان دهی خارج شده اند و باید این روند ادامه یابد.

وی اضافه کرد: اساتید و کارکنان بایستی با تلاش، جدیدت، مسئولیت پذیری و دلسوزی بیشتر پاسخگوی تلاش های مسئولان دانشگاه از جمله دکتر میرزاده که معیشت و رفاهیات دانشگاه را افزایش داده است باشند.

وی گفت : سهم دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در تربیت نیروی متخصص و متعهد مورد نیاز توسعه استان کم نظیر است و تاکنون بیش از 25 هزار نفر در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد فارغ التحصیل و در فرایند توسعه استان نقش آفرین بوده اند.

رئیس واحد ایلام گفت: گسترش تحصیلات تکمیلی مهمترین خواسته خانواده های ایلامی است و در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بزرگترین مرکز تحصیلات تکمیلی استان است .

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی است و بر اساس خواست و نظر مردم گام برمی دارد و علیرغم فعالیت گسترده این دانشگاه برای گسترش تحصیلات تکمیلی در استان ایلام و پاسخ به نیازهای علمی استان ایلام اما همچنان مردم انتظار افزایش تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های آزاد اسلامی واحد ایلام دارند و در این راستا زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری فراهم شده است .

عباسی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام آمادگی کامل برای پیگیری مطالبات مردم استان در خصوص گسترش تحصیلات تکمیل دارد

او بیان کرد: بعد مسافت با مرکز ، هزینه های سرسام آور اسکان ، ایاب و ذهاب و ... و از همه مهمتر تحصیل در کنار خانواده با آرامش بیشتر از مهمترین دغدغه های مردم استان ایلام برای گسترش تحصیلات تکمیلی در ایلام هستند.

20101

کد خبر: 573942

وب گردی

وب گردی