نشست کانون خانه فیلم معمار در نیاوران

نشست کانون خانه فیلم معمار با نمایش دو فیلم تخصصی در این حوزه همراه با سخنرانی محمد محمد زاده عصر روز اول بهمن ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز خانه فیلم معمار به عنوان کانونی برای گردآوری ،آماده سازی و ارایه فیلم های تخصصی معماری و با اندیشه بهره گیری از این هنر به منظور توسعه اطلاعات همگانی و دانش تخصصی در حوزه معماری فعالیت های خود را آغاز کرده است. این هسته در ادامه فعالیت گروه موسس انجمن فرهنگی جامعه مهندسان معمار ایران شکل گرفته و هدف از آن پی ریزی کانونی حرفه ای برای بهره گیری موثر از مجموعه متنوعی از فیلم های تخصصی معماری ایران و جهان است.

محمد محمد زاده سخنران این مراسم متولد 1352 در تهران و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت ایران ، تالیف و نشر بیش از 50 مقاله در زمینه ی معماری را در کارنامه فعالیت های هنری و پژوهشی خود دارد. او تاکنون چندین بار موفق به دریافت جوایز مختلف در چندین مسابقه داخلی و بین المللی نیز شده است .

در این نشست دو فیلم تخصصی در حوزه معماری به نام های Maison de verre Pierre Chareau و Girasole A House Near Verona به نمایش در می آید.

شایان ذکر است این برنامه پنج شنبه اول بهمن ماه ساعت 16:30 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و کلیه علاقمندان به معماری می توانند به صورت آزاد در این برنامه حضور داشته باشند.

504502

کد خبر: 574002

وب گردی

وب گردی