میلوتینوویچ: ایران و ژاپن جزو شانس‌های اصلی کسب سهمیه المپیک هستند

مشاور فنی فدراسیون فوتبال قطر معتقد است که روبه‌رو شدن امیدهای ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، از بدشانسی دو تیم است.

به گزارش ایسکانیوز، بورا میلوتینوویچ مشاور فنی فدراسیون فوتبال قطر در خصوص کیفیت مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 201 ریو گفت: مسابقات تا به اینجا سطح فنی خوبی داشته و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد کره جنوبی، ژاپن، ایران و قطر که میزبان مسابقات است به عنوان مدعیان اصلی خودشان را معرفی کرده‌اند. البته تیم عراق هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و نتایج دور از انتظاری گرفته است.

وی درباره عملکرد تیم ایران در مسابقات گروهی و باخت مقابل قطر اظهار داشت: به نظرم به لحاظ فنی هر سه بازی مقدماتی ایران قابل قبول بود، اما فشردگی مسابقات باعث شد که همه تیم‌ها از جمله تیم ایران در بازی‌های گروهی با ترکیب‌های مختلف به زمین بروند و همین مسئله تا حدودی هماهنگی بازیکنان داخل زمین را به هم زد. در بازی با قطر تیم ایران غافلگیر شد و اگرچه موقعیت‌های خوبی داشت، اما نتوانست از آنها استفاده کند و حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست داد که فکر می‌کنم در نتیجه بازی تأثیر زیادی داشت.

میلوتینوویچ در مورد بازی روز جمعه ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات خاطرنشان کرد: شاید از بدشانسی هر دو تیم باشد که در این مرحله باید مقابل هم بازی کنند! به هرحال ایران و ژاپن جزو شانس‌های اصلی کسب سهمیه المپیک هستند و قطعاً نمی‌خواهند از مسابقات خداحافظی کنند. به نظرم انجام بازی فیزیکی در این دیدار می‌تواند برگ برنده ایران باشد. قطعاً در این بازی هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد برنده می‌شود‌ و در دوحه می‌ماند.

604/601

کد خبر: 574056

وب گردی

وب گردی