معاون آموزشی واحد بوشهر: بیش از 90 درصد ثبت نام دانشجویان به صورت اینترنتی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر بیان کرد: بیش از 90 درصد ثبت نام دانشجویان این واحد به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد .

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فاضل امیری عنوان کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در نیمسال دوم سال تحصیلی۹۵-۹۴ از روز شنبه سوم بهمن سال جاری آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت. دانشجویان می توانند به آدرس اینترنتی iaubushehr.ac.ir مراجعه و ثبت نام کنند

وی با توجه به اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی دوره با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی از طریق سایت معاونت سنجش به نشانیwww. azmoon. com گفت: «اسامی پذیرفته شدگان بر اساس نتایج آزمون کتبی و مصاحبه با نسبت ٧۵درصد آزمون کتبی و ٢۵درصد مصاحبه و سوابق پژوهشی و آموزشی اعلام شده است.

امیری با بیان جزئیات و نحوه ثبت دانشجویان در نیمسال دوم ۹۴-۹۵ گفت: دانشجویان می‌توانند از تاریخ 94/10/28 لغایت 94/11/28با مراجعه به سامانه اینترنتی واحد بوشهر برای ثبت اقدام کنند.

عضو هیأت علمی واحد بوشهر بیان کرد: زمان مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی متعاقبا اعلام خواهد شد و این افراد باید با در دست داشتن مدارک لازم به حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد بوشهر مراجعه کنند.

امیری افزود: مدارک لازم برای ثبت نام دانشجویان عبارتند از عکس ۴*۳، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه (برادران)، مدرک و ریز نمرات دوره‌های کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد بوده و محل ثبت نام تمامی مقاطع تحصیلی، دانشکده علوم انسانی است.

وی خطاب به پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور نیز گفت: پذیرفته شدگان این دوره هم باید در روزهای یادشده برای ثبت نام به این واحد دانشگاهی مراجعه کنند، همچنین داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان ذخیره اعلام شده است باید به واحد محل انتخابی مراجعه و آمادگی خود را برای ثبت نام قطعی اعلام کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر یادآور شد: چنانچه داوطلبی در دوره دکتری پژوهش محور پذیرفته شده اصلی بنا به هر دلیلی نسبت به ثبت نام اقدام نکرد، واحد دانشگاهی به ترتیب اولویت ثبت نام از ذخیره شدگان انجام می‌دهد.

10101

کد خبر: 574154

وب گردی

وب گردی