نمایش پوسترهای مطرح تئاتر در یک نمایشگاه

مهدی ساروخانی پوسترهایی را که برای تئاترهای مطرح روی صحنه رفته در چند سال گذشته طراحی کرده است، به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسکانیوز گالری «عقیلی» در نخستین هفته از بهمن‌ماه امسال و همزمان با برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، میزبان پوسترهای مهدی ساروخانی خواهد بود.

آثار ساروخانی مجموعه‌ای از پوسترهای تئاتر است که بین سال‌های 91 تا 94 در سالن‌های مختلف شهر تهران به‌نمایش درآمده است. ساروخانی دانش‌آموخته طراحی گرافیک و از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، مرکز توسعه هنرهای تجسمی و انجمن طراحان پارچه و لباس است.

فعالیت‌های هنری او به‌جز در زمینه طراحی پوستر و گرافیک فرهنگی شامل حوزه‌های دیگری از هنرهای تجسمی مانند تصویرسازی، نقاشی و هنرهای جدید نیز می‌شود. ساروخانی 15 سال است که فعالیت حرفه‌ای خویش را آغاز کرده و سابقه شرکت و داوری در جشنواره‌های متعدد هنرهای تجسمی، از جمله جشنواره دانش آموختگان هنر دانشگاهای کشور و جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان را دارد. آثار وی تا کنون زینت‌بخش نمایشگاه‌های مختلفی بوده و نمایشگاه حاضر در گالری «عقیلی» نخستین نمایشگاه پوسترهای این هنرمند است.

اندازه پوسترهای این نمایشگاه قطع معروف به «سوئیسی» دارند که بزرگترین اندازه‌ای است که طراحان گرافیک ایرانی در چاپ و ارائه‌ی آثارشان از آن بهره می‌برند.

نمایشگاه پوسترهای ساروخانی دوم بهمن‌ماه ساعت 17 در نگارخانه «عقیلی» به نشانی تهران، شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، خیابان پنجم، گذر فروردین، شماره 12 افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید آثار تا هشتم بهمن‌ماه هر روز از ساعت 15:30 تا 19 به گالری مراجعه کنند.

504502

کد خبر: 574159

وب گردی

وب گردی