نام احتمالی گوشی نکسوس شرکت HTC لو رفت

به نظر می‌رسد که شرکت HTC سازنده‌ی نکسوس بعدی گوگل خواهد بود و احتمال دارد که این محصول در دو مدل با اسم رمز T50 و T55 راهی بازار شود.

به گزارش ایسکانیوز، تا این لحظه شرکت‌های ال جی، هواوی، HTC، موتورولا و سامسونگ گوشی‌های مختلف خانواده‌ی نکسوس را تولید کرده‌اند. به نظر می‌رسد بار دیگر نسل جدید این تلفن‌های همراه هوشمند توسط HTC ساخته خواهد شد. به‌تازگی اکانت توییتر LlabTooFeR@ اطلاعات جدیدی را از این گوشی منتشر کرده که در آن‌ها به وجود دو مدل از نکسوس HTC اشاره شده است. به احتمال زیاد نکسوس جدید در دو مدل با صفحه نمایش 5 و 5.5 اینچ راهی بازار خواهد شد. به ‌نظر می‌رسد مدل 5 اینچی T50 و مدل 5.5 اینچی T55 نام خواهند داشت.

شرکت HTC در سال 2010 اولین تلفن همراه هوشمند نکسوس را راهی بازار کرده بود و پس از آن هم یک تبلت 9 اینچی از خانواده‌ی نکسوس را در سال 2014 در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی نکسوس‌های جدید منتشر نشده و تنها می‌دانیم که به احتمال زیاد HTC سازنده‌ی آن‌ها خواهد بود.

البته HTC شرایط مالی خوبی ندارد و در چند سال گذشته ضررهای زیادی را پشت‌سر گذاشته است. چند ماه پیش اعلام شد که ارزش سهام این شرکت بسیار پایین آمده و دیگر جزو 50 شرکت برتر کشور تایوان قرار ندارد. این شرکت به‌تازگی گفته بود که ساخت تلفن‌های همراه هوشمند برای آن‌ها در اولویت قرار ندارد و قصد دارند روی تکنولوژی‌های واقعیت مجازی کار کنند. هدست واقعیت مجازی این شرکت که Vive نام دارد، یک نمایش فوق‌العاده در نمایشگاه CES 2016 داشت.

این شرکت در چند ماه گذشته گوشی‌های One X9 و A9 را معرفی کرده بود. همچنین احتمال دارد که در نمایشگاه MWC 2016 گوشی One M10 هم معرفی شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

کد خبر: 574199

وب گردی

وب گردی