با ۱۰ بازی اعتیادآور موبایل آشنا شوید

بازی‌های موبایلی در نوع خودشان می‌توانند بسیار معتاد کننده باشند. از آنجایی که این بازی‌ها را می‌توان به راحتی کنترل کرد و میزان سختی قابل قبولی را هم پیش روی کاربران قرار می‌دهند، افراد زیادی به ‌آن‌ها معتاد می‌شوند و یک عنوان را آن‌قدر بازی می‌کنند تا بتوانند مراحل آن را به پایان برسانند.

به گزارش ایسکانیوز، اگر شما هم دنبال چنین بازی‌های معتاد کننده‌ای می‌گردید، بهتر است ۱۰ عنوانی که در ادامه معرفی می‌کنیم را تجربه کنید.

Agar.io

این بازی در سال 2015 سر و صدای زیادی به راه انداخت و توانست به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا تبدیل شود. بازی‌کننده‌ها در این بازی کنترل یک دایره را به دست می‌گیرند که باید دایره‌های کوچک‌تر از خودش را بخورد تا بزرگ‌تر شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که دایره‌های مختلفی که در این بازی مشاهده می‌کنید هم بازی‌کننده‌هایی هستند که در این عنوان حضور دارند.

Crossy Road

این بازی که به سبک عنوان‌های 8 بیتی ساخته شده شما را به سرعت درگیر خودش می‌کند. در این بازی کنترل شخصیتی را به دست می‌گیرید که باید از خیابان عبور کند. هر چقدر بتوانید مدت زمان بیشتری شخصیت بازی را زنده نگه دارید، امتیاز بیشتری به دست می‌آورید.

QuizUp

در بازی QuizUp مقابل بازی‌کننده‌های دیگر قرار می‌گیرید و به سوالات مختلف پاسخ خواهید داد. با پاسخ دادن به هر سوال امتیاز به‌دست می‌آورید. البته هر کسی بتواند سریع‌تر پاسخ دهد، امتیاز بیشتری می‌گیرد. سوالات این بازی شامل بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌شوند که می‌توانید مهارت خودتان در اطلاعات عمومی را بسنجید.

PAC-MAN 256

اگر به دنیای پکمن اعلام دارید، بازی PAC-MAN 256 را از دست ندهید. این بازی شما را با چالش‌های بسیار زیادی مواجه می‌کند. قرار گرفتن در نقش پکمن یعنی مواجه شدن با یکسری مشکلات همیشگی که باید از پس آن‌ها بربیایید.

Plants vs Zombies 2

یکی از بازی‌هایی که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خودش کند. بازی Plants vs Zombies 2 یک عنوان بسیار چالش برانگیز در سبک Tower Defense است که در آن باید از گیاهان در برابر حمله‌ی زامبی‌ها محافظت کنید.

Piano Tiles 2

اگر دوست دارید یک بازی خوب در سبک موسیقی تجربه کنید بد نیست به سمت Piano Tiles 2 بروید. این بازی شدیدا آسان است و در آن باید به وسیله‌ی پیانو موسیقی‌های مختلف بنوازید. این کار را اینقدر انجام خواهید داد تا یک نت را اشتباه بزنید. هر چقدر آهنگ‌ها رو خوب بنوازید بیشتر بازی خواهید کرد.

Shooty Skies

این بازی از نظر گرافیکی به عنوان Crossy Road شبیه است، اما روند کاملا متفاوتی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. در این بازی در نقش یک خلبان قرار می‌گیرید که باید دشمنان را از بین ببرد و خودش هم سالم بماند. کنترل بازی بسیار آسان است و به راحتی متوجه روند بازی خواهید شد.

Sky Force

روندبازی عنوان Sky Force به بازی Shooty Skies شبیه است؛ اما چالش‌های سخت‌تری را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. بازی‌کننده‌ها می‌توانند هواپیمای خودشان را شخصی‌سازی کنند تا قدرت بیشتری برای از بین بردن دشمنان به‌دست بیاورند.

Smash Hit

بازی Smash Hit یک عنوان بسیار اعتیادآور به شمار می‌رود. این بازی به شکل رایگان عرضه شده، اما اگر نسخه‌ی پولی آن را خریداری کنید، امکانات بیشتری به دست می‌آورید که روند بازی را آسان‌تر می‌کند. در این بازی تعدادی توپ در اختیار دارید که به وسیله‌ی آن‌ها باید موانع را از بین ببرید. با از بین بردن موانع هم توپ‌های بیشتری به دست می‌آورید. تا زمانی که توپ دارید می‌توانید بازی را ادامه دهید.

Subway Surfers

بازی Subway Surfers نیازی به معرفی ندارد. افراد زیادی هستند که این عنوان را در مکان‌های مختلف تجربه می‌کنند. عنوان Subway Surfers آن‌قدر خوش ساخت است که علاقه‌مندان بسیار زیادی به‌دست آورده است. این عنوان در سبک «دونده» (Runner) ساخته شده و چالش‌های بسیار زیادی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد.

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 574400

وب گردی

وب گردی