پایان تمدید زمان اعلام نیاز دانشگاه‌ها در فراخوان بهمن

تمدید زمان اعلام نیاز دانشگاه‌ها در فراخوان بهمن ۹۴امروز شنبه ۳ بهمن ماه به پایان می رسد، دانشگاه‌های دولتی فقط امروز فرصت دارند تا نسبت به بارگزاری نیاز دانشگاه‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، ثبت نام و بارگزاری نیاز دانشگاه‌های دولتی درچهاردهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۴ از ۲۲ دی ماه ۹۴ آغاز و تا ۲۹ دی ماه ادامه داشت.

با توجه به کند بودن سایت برای بارگزاری نیازهای دانشگاهی و اینکه برخی دانشگاه‌ها تماس گرفته و اعلام کرده بودند، که نتوانسته اند در مدت تعیین شده نسبت به بارگزاری نیاز دانشگاه خود اقدام کنند، ثبت اعلام نیاز دانشگاه‌ها تا سوم بهمن ماه ۹۴ تمدید شد.

امروز شنبه ۳ بهمن ۹۴ تمدید زمان اعلام نیاز دانشگاه‌ها در فراخوان بهمن ۹۴ نیز به پایان می رسد و دانشگاه‌های دولتی فقط امروز فرصت دارند تا نسبت به بارگزاری نیاز دانشگاه‌ها اقدام کنند.

همچنین متقاضیان می توانند در روزهای ۱۷ تا ۲۶ بهمن ماه ۹۴ به سایت مرکز مراجعه کرده و با توجه به نیازهای اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

۳ تا ۱۶ اسفند ۹۴ پالایش اولیه صورت می گیرد و از ۱۷ اسفند ۹۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۹۵به مدت دو ماه و نیم فرایند جذب در دانشگاه ها آغاز می شود.

20104

کد خبر: 574593

وب گردی

وب گردی