مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری به ریاست سجادی برگزار شد

مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری به ریاست معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون با حضور نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان، گواری مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها و نماینده کمیته ملی المپیک، مسئولان فدراسیون،روسای هیأت‌های استانی،نماینده ورزشکاران – داوران و مربیان و باشگاه داران در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سالیانه مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری گزارش عملکرد این فدراسیون را از زمان آغاز ریاست خود ارائه کرد و به تشریح برنامه های آتی فدراسیون پرداخت.

در این مجمع ۲۴ رییس هیات نظرات و برنامه های خود را عنوان کردند و به بیان درخواست های خود پرداختند. روسای هیات های مختلف سوارکاری سراسر کشور به اتفاق بر روی بحث آموزش و لزوم توسعه آن در هر دو بخش سوارکار و اسب اتفاق نظر داشتند.

یکی دیگر از مباحث عنوان شده در این مجمع بحث بر سر بودجه فدراسیون سوارکاری بود. مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری در این باره گفت: بودجه مصوبه وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون سوارکاری حدود ۵۰۰ میلیون تومان بود اما در این مدت فقط یک میلیارد تومان برای مبارزه با دوپینگ و ارسال نمونه ها به آزمایشگاه کلن هزینه شده است. بودجه برگزاری رقابت‌های مختلف برون مرزی و داخلی نیز مضاف بر بودجه مبارزه با دوپینگ بود.

رییس فدراسیون سوارکاری افزود: در سالی که گذشت برای نخستین بار دو دوره رقابت های CIS دوستاره در ایران برگزار شد که تا به حال سابقه نداشته است. این رقابت ها با حضور سوارکاران مطرح اروپایی برگزار شد و سوارکاران به سطح ۱۴۰ سانتی متر و ۱۵۰ سانتی متر رسیدند و رکورد پرش را به این مقدار ارتقا دادند.

همچنین کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری نیز در رابطه با موضوع اعزام مدرس به استان های مختلف اظهار کرد: ما به دنبال کار کیفی هستیم و صرفا به دنبال مربی با مدرک نیستیم. ما با کار دراز مدت به دنبال تربیت مربی کارکشته هستیم تا میزان آسیب دیدگی سوارکاران بی تجربه را در زمان آموزش سوارکاری پایین بیاوریم.

در ادامه این مجمع نیز روسای هئیت های استانی به بیان نظرات خود پرداختند و از ریاست فدراسیون خواستند که توجه بیشتری به استانها هم از نظر مالی و هم از لحاظ فنی داشته باشند.

در ادامه جلسه، آیین نامه ها، تعرفه ها و تقویم ورزشی که در اختیار اعضای مجمع قرار گرفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و خلیلی از مسئولان هئیت‌های استانی خواست ضمن مطالعه و بررسی آیین نامه های ارائه شده، نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه نمایند تا در نهایت این آیین نامه به مرحله اجرا دربیاید.

604/602

کد خبر: 575348

وب گردی

وب گردی