پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات اعطایی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به منظور کمک در پرداخت شهریه دانشجویان بیش از ۶ میلیاد ریال وام دانشجویی اختصاص داد.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا آخرتی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با اعلام این خبر گفت: اعطای انواع وام‌ها و تسهیلات توسط صندوق رفاه به دانشجویان، گامی موثر در جهت ارتقای سطح رفاهی دانشجویان است که در این راستا صندوق رفاه دانشجویی واحد بجنورد برحسب مقررات و آئین نامه‌های مربوطه، وام‌هایی را در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به دانشجویان اختصاص داده است.

معاون اداری و مالی بیان کرد: وام شهریه با پرداخت میان مدت و بلند مدت ۴۷۹ فقره با مبلغ ۴۸۱۹۵۰۰۰۰۰ ریال و وام وزارت علوم به مبلغ ۱میلیارد و هفتصد میلیون ریال به ۱۶۴ دانشجوی متقاضی تخصیص داده شده است که بازپرداخت وام‌های وزارت علوم بعد از فراغت از تحصیل دانشجو می‌باشد.

وی افزود: علاوه بر وامهای مذکور، وام کمک هزینه مسکن و وام قرض الحسنه ازدواج ۷ فقره و وام کمک هزینه تحصیلی به ۲۲ نفر از دانشجویان اختصاص یافته است که در مجموع مبلغ تسهیلات اعطایی بیش از 6 میلیارد ریال گزارش شده است.

وی در پایان گفت: دانشجویان برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویی واحد و با توجه به آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود پس از تکمیل فرم‌های صندوق برای دریافت تسهیلات دانشجویی اقدام کنند و امیدواریم با پرداخت به موقع اقساط از سوی دانشجویان بتوانیم زمینه ارائه خدمات بهتر و موثرتری به سایر دانشجویان فراهم آوریم.

20101

کد خبر: 575368

وب گردی

وب گردی