جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تاریخ و چگونگی دریافت برگه ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این اطلاعیه آمده است: با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و آرزوی توفیق برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند :

آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه 94/11/9 در سراسر کشور برگزار می‌شود. داوطلبان این آزمون از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه 94/11/6 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی، برگه ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

تذکر ۱ : دریافت برگه ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان‌پذیر خواهد بود.

تذکر ۲ : داوطلبان می‌بایست علاوه بر برگه ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه کنند.

-2 چنانچه داوطلبان پس از دریافت برگه ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه نمودند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی (حوزه امتحانی) خود مراجعه نمایند.(آدرس کلیه واحدهای مجری برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ در دفترچه راهنمای آزمون مذکور درج شده است).

تذکر : داوطلبانی که شهر تهران را بعنوان حوزه امتحانی خود منظور نموده اند، لازم است مطابق جدول زمانی مندرج در این اطلاعیه به مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) واحد تهران مرکزی مراجعه و نسبت به رفع نقص برگه ورود به جلسه خود اقدام کنند.

-3 زمان رفع نقص برگه ورود به جلسه آزمون مذکور، روزهای سه شنبه 94/11/6 (بعدازظهر از ساعت۱۳ الی ۱۷)، چهارشنبه 94/11/7 و پنجشنبه 94/11/8 (صبح‌ ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و بعد از ظهرها ‌از ساعت ۱۳ الی ۱۷) است.

مرکز رفع نقص برگه ورود به جلسه

آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵

‌حوزه‌ تهران (خواهران و برادران)

ساعت رفع نقص برگه ورود به جلسه : صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر از۱۳ تا ۱۷

زمان مراجعه

نام حوزه ، نشانی و تلفن

سه شنبه94/11/6

(بعدازظهر از ساعت۱۳ الی ۱۷)،

چهارشنبه 94/11/7 و پنجشنبه 94/11/8 (صبح‌ ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و بعد از ظهرها ‌از ساعت ۱۳ الی ۱۷)

مجتمع دانشگاهی ولیعصر«عج» تهران مرکزی

آدرس : میدان امام حسین(ع) – خیابان دماوند – نبش بیمارستان بوعلی . تلفن :۳۳۷۹۷۷۷۶ - ۳۳۷۹۱۹۳۰

20104

کد خبر: 585585

وب گردی

وب گردی