مانچینی: به پیروزی برابر یوونتوس باور دارم

روبرتو مانچینی می گوید اینتر باید به روند برد بازگردد و نتایج اخیر را فراموش کند. او گفت که به پیروزی برابر یووونتوس باور دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر که نتایج ضغیفی در لیگ ایتالیا کسب کرده صدر جدول را از دست داده و اکنون از تیم‌های صدرنشین فاصله گرفته است.

روبرتو مانچینی پیش از دیدار برابر یوونتوس گفت: از روندی که در چند دیدار اخیر داشته‌ایم به هیچ وجه راضی نیستم و باید هر چه سریع تر این موضوع را فراموش کنیم. من به برتری برابر یوونتوس باور دارم و مطمئن هستم بازی خودمان را نشان دهیم می توانیم به برتری برسیم. مطمئننا چند تغییر نسبت به بازی قبل خواهیم داشت زیرا ما سه روز یک بار بازی می کنیم. یوونتوس در فرمی عالی قرار دارد و آنها به خوبی امتیازات را جمع آوری کرده‌اند. باید به خوبی تلاش و مبارزه کنیم. در مورد سیستم بازی، فردا خواهیم دید که چه پیش می‌آید. به مصاف تیمی قدرتمند می‌رویم. نبردی 180 دقیقه‌ای با یوونتوس خواهیم داشت و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه‌ای خوب در بازی رفت بگیریم و امیدوار به بازی برگشت خواهیم بود.

مانچو ادامه داد: داربی ایتالیا همیشه یک مسابقه مهم است. بی‌صبرانه منتظر شروع این بازی هستیم. رسیدن به پیروزی در مسابقه پیش رو بسیار مهم است. ما یک هفته فرصت داشتیم تا برای رسیدن به آن تلاش کنیم. قطعاً کسب یک نتیجه مثبت از این مسابقه سخت خواهد بود. اگر چه ما هدفمان این است که بتوانیم مقابل تیم های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشیم. در کل ممکن است تغییراتی داشته باشیم. ایکاردی در دسترس است و اگر در شرایط خوبی باشد از او استفاده می‌کنم. جدای از عملکرد تیم در بازی قبل که به نظرم چندان راضی کننده نبود، تیم همیشه در حال پیشرفت بوده و فکر می‌کنم برخی شکست‌هایمان در اثر بدشانسی بوده است.

او در ادامه درباره اینکه اینتر با مربی دیگری بهتر نتیجه می‌گرفت گفت: هرچیزی ممکن است، من نمی‌توانم این مسئله را ثابت کنم. به هر حال مشکل است که بدانیم این اتفاق رخ می داد یا نه. باید تلاش کنیم به بهترین شیوه تا پایان فصل پیش رویم. ما فصل آینده فقط اسکودتو را هدف خود قرار می‌دهیم. تیم‌هایی که بالاتر از ما قرار دارند، فقط به خاطر قطعیت چندین سال حضور در کنار هم، در نتایج خود استمرار دارند. این تفاوت اصلی را رقم می‌زند و برای ما مسئله اصلی فقط زمان است.

سرمربی اینتر در پایان گفت: برخی از تیم‌ها در ابتدای فصل به مشکل خوردند و اکنون ما نیز مشکلات کوچکی داریم. باید سریعا از این دوره عبور کنیم و دوباره به مسیر پیروزی بازگردیم. توانایی این کار را داریم. در هفته های اخیر در لیگ امتیازات زیادی نگرفته‌ایم اما مسیری طولانی در پیش داریم و می‌خواهیم در ادامه به موفقیت برسیم.

601/601

کد خبر: 585733

وب گردی

وب گردی