بررسی «اهمیت لجستیک و توزیع» در همایش تخصصی کسب‌وکارهای الکترونیکی

همایش تخصصی بهبود و توسعه پایدار کسب‌وکارهای الکترونیکی با حضور شرکت‌های مطرح تجارت الکترونیک ایران در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز ، یکی از محورهای مهم این همایش، نگاهی به شبکه توزیع کسب‌وکارهای الکترونیکی موفق داخلی و الگوبرداری از نمونه‌های مستقر در خارج از کشور است.

رضا امیدسالاری، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پرداخت درباره اهمیت برگزاری همایش تخصصی کسب‌وکارهای الکترونیکی گفت: برگزاری همایش‌ها با حضور بخش‌های فعال در کسب‌وکارهای اینترنتی به‌ویژه شرکت‌های بزرگ می‌تواند تجربه خوبی به همراه داشته باشد. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که شرکت‌های نوپا در این همایش حضور یافته و از تجارب شرکت‌های بزرگ استفاده کنند.

او افزود: یکی از موضوعات مهمی که این همایش به آن پرداخته، حضور فعالان حوزه قوانین و مقررات کسب‌وکار اینترنتی است که باعث شفاف‌سازی و آشنایی بیشتر شرکت‌های نوپا با این قوانین و مقررات می‌شود. امیدسالاری در این همایش درباره اهمیت و جایگاه لجستیک در خرده‌فروشی آنلاین سخنرانی می‌کند.

محورهای همایش شامل بانکداری الکترونیکی، امنیت و نماد اعتماد، کارآفرینی دیجیتال و لجستیک و شبکه توزیع است. همچنین شرکت‌کنندگان در این همایش توانایی ایجاد، بهبود و توسعه کسب‌وکار الکترونیکی خود را خواهند یافت.

همایش تخصصی بهبود و توسعه پایدار کسب‌و‌کارهای الکترونیکی در تاریخ ۷بهمن و از ساعت ۸صبح تا ۵بعدازظهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۳۶۲۸۳۹۲۹تماس گرفته یا به آدرس www.ebic.biz مراجعه کنند.

20106

کد خبر: 585828

وب گردی

وب گردی