برگزاری گردهمایی طراحان، تولیدکنندگان صنعت اسباب بازی

نخستین رویداد ایده‌بازار اسباب‌بازی به‌منظور گردهمایی طراحان، تولیدکنندگان و بزرگان حوزۀ اقتصادی - فرهنگی صنعت اسباب بازی، با حضور صاحبان و دست‌اندرکاران این صنعت در روز 19 بهمن ماه 1394 برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، این رویداد فرصتی است تا طراحان و ایده‌پردازان عرصۀ اسباب‌بازی بتوانند در یک تعامل سازنده، رشد و پویایی این صنعت را رقم زنند و امیدی برای بالندگی این صنعت فرهنگی بزرگ در ایران ایجاد شود.
صورت مسئله نخستین رویداد ایده‌بازار اسباب‌بازی این است که؛ «چگونه می‌توان با حداکثر پنجاه میلیون تومان سرمایه اولیه در صنعت اسباب‌بازی، محصولی تولید کرد که بعد از گذشت هجده ماه، دست‌کم پنج‌هزار عدد از آن فروش رفته و گردشی معادل 300 میلیون تومان ایجاد کند».
نخستین رویداد ایده‌بازار اسباب‌بازی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شورای نظارت بر اسباب بازی، صندوق کارآفرینی امید، توسط گروه علمی چهارباغ، شرکت دانش بنیان ایده بازار و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز 19 بهمن ماه 1394 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.
در این رویداد هفت ایده از میان بیست ایده منتخب در حضور تولیدکنندگان مطرح و سرمایه گذاران حوزه اسباب بازی ارائه و معرفی خواهد شد.

20106

کد خبر: 585882

وب گردی

وب گردی