جلودار زاده :امیدواریم بسیاری از افراد  عدم تایید و عدم احراز شده‌به صحنه انتخابات بازگردند

رئیس اتحادیه زنان کارگر گفت: آگاهی مردم آنقدر افزایش یافته است که کسی نمی‌تواند لیستی تحمیلی و مجلس ساختگی را به آنها تحمیل کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا سهیلا جلودارزاده در چهاردهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: ما امیدواریم بسیاری از کسانی که در روزهای گذشته عدم تایید و عدم احراز شده‌اند به صحنه انتخابات بازگردند تا یک انتخابات پرشور برگزار شود و انتخابات همانند عزا نباشد.

وی ادامه داد: آگاهی مردم آنقدر افزایش یافته است که کسی نمی‌تواند لیستی تحمیلی و مجلس ساختگی را به آنها تحمیل کند.

رئیس اتحادیه زنان کارگر با اشاره به آسیب‌های اجتماعی کنونی کشور اظهار داشت: ما اکنون زنان کارتن‌خواب بسیاری داریم. فقر گریبان‌گیر بسیاری از اقشار جامعه شده است. بسیاری از افراد قبل از طلوع آفتاب از خانه بیرون می‌آیند و دیرهنگام و پس از دو سه شیفت به خانه بازمی‌گردند.

جلودارزاده با یادآوری ستاد سازمان‌یافته در کشور تصریح کرد: کسی که به این انقلاب دل بسته است نمی‌تواند این فقر و فساد را ببیند و نمی‌تواند این مسائل را نادیده بگیرد. این انقلاب فرزند ماست و ما در آن به وجود آمده‌ایم چگونه می‌توان در برابر این مسائل سکوت کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار افزود: اولین گام برای ساختن مجدد کشور آن است که به خدا و قرآن بازگردیم و بدون توجه به این پشتوانه نمی‌توان موفق بود ما باید با همان ایمان و توکل برای انقلاب کار کنیم تا مجلسی پاک و ضدفساد تشکیل شود.

وی با بیان اینکه ما باید امید داشته باشیم زیرا با امید و توکل به خدا موفق خواهیم بود، یادآور شد: من برای آمدن به انتخابات از خدا یاری خواستم که دو کلمه ایمان و عمل صالح آمد و اگر ما در کارهایمان به خدا توکل کنیم بی‌تردید موفق می‌شویم.

10203

کد خبر: 586059

وب گردی

وب گردی