سمینار «کاربردی سازی پژوهش های حوزه فناوری نانو» در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود

معاونت علمی و فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری با همکاری دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات سمینار یک روزه ای با عنوان «کاربردی سازی پژوهش های حوزه فناوری نانو» در این واحد برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر بابک مظفری رئیس دانشکده فنی و مهندسی این واحد گفت: هدف از برگزاری این سمینار، آشنایی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی با نحوه کاربردی و صنعتی کردن طرح ها و پروژه ها در حوزه فناوری نانو است.

وی با بیان اینکه این سمینار در چندین فاز برای دانشجویان و اساتید برگزار خواهد شد، گفت: در فاز اول این سمینار برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار خواهد شد ، نحوه و مراحل کاربردی کردن طرح ها و پروژه ها، آشنایی با حمایت های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از طرح ها، انتقال تجربه الگوهای کارآفرین موفق در حوزه نانو، آشنایی با مراحل و روش ثبت اختراع از ایده تا تولید مبتنی بر حوزه نانو از جمله محورهای اصلی این سمینار است.

دکتر مظفری با اشاره به آیین نامه گام به گام حمایتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری از طرح ها و پایان نامه های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، افزود: براساس این آیین نامه، طرح ها و پایان نامه های دانشجویان در حوزه نانو که مورد تأیید این ستاد قرار بگیرد و در راستای رفع نیاز صنعت و کاربردی شدن باشد مبالغی برای تشویق و شروع به کار به پژوهشگر پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت برای تمام دانشجویان کلیه رشته های مرتبط با علم فناوری در این سمینار آزاد است ادامه داد: در پایان این سمینار یک روزه به شرکت کنندگان، علاوه بر گواهی، تخفیف پژوهانه برای استفاده از خدمات شبکه ازمایشگاهی ستاد فناوری نانو ارائه می شود.

لازم به ذکر است علاقمندان برای شرکت در این سمینار می توانند تا تاریخ 6 اسفند ماه جاری به سایت www.nano.ir/hrdc جهت ثبت نام مراجعه کنند.

20104

کد خبر: 586379

وب گردی

وب گردی