انفجار وحشتناک در جنوب تهران / چهارشنبه سوری 45 روز زودتر قربانی گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مرگبار موادمحترقه در یک منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 12:53 ظهر امروز شنبه یک مورد حادثه انفجار و آتش‌سوزی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان بهمن‌یار اعزام کرد.

او با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی به مساحت 40 متر مربع بود که انفجار شدیدی در آن رخ داد و شدت حادثه به حدی بود که درها و پنجره‌های ساختمان کاملا تخریب شده و به ساختمان‌های مجاور نیز خساراتی وارد شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه علمک گاز دچار حادثه شده بود، گفت: برابر اطلاعات اولیه که به آتش‌نشانان داده شده بود کسی در منزل حضور نداشت؛ اما آتش‌نشانان در عملیات جست‌وجو مشاهده کردند که یک پسربچه 8 ساله و مادر 43 ساله‌اش در خانه محبوس شده‌اند که این افراد از خانه خارج شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ادامه عملیات جست‌جو با جسد مردی 50 ساله که زیر حجمی از آوار گرفتار شده بود، رو برو شدند، گفت: پس از خارج کردن این مرد، مرگ وی به تایید عوامل اورژانس رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را انبار کردن مواد محترقه برای چهارشنبه سوری اعلام کرد و گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

105105

کد خبر: 586545

وب گردی

وب گردی