اهانت نیمار به گزارشگری که خبر حضورش در مادرید را فاش کرد

مهاجم تیم فوتبال بارسلونا به گزارشگر یکی از شبکه‌های رادیویی اسپانیا که مسبب انتشار خبر تمایل پیوستن این بازیکن برزیلی به رئال مادرید شد، پاسخی اهانت‌آمیز داد.

به گزارش ایسکانسوز،نیمار از طریق فضای مجازی به مانولو لاما، گزارشگر رادیو کادنا کوپه اسپانیا که ادعا کرده است نیمار روز پنجشنبه هفته پیش به مادرید سفر کرده است، پاسخ تندی داد.

لاما ادعا کرده است که نیمار پنجشنبه برای صرف شام به مادرید سفر کرده و از آن اتفاق به عنوان نشانه‌ای برای محتمل‌تر شدن پیوستن مهاجم برزیلی بارسا به رئال یاد کرد.

نیمار برای پاسخ دادن به لاما پیامی ویدیوئی در سایت «اسنپ‌چت» گذاشت و زیر آن نوشت «برای خبرنگاری که مزخرف می‌گوید». نیمار در این پیام ویدئویی می‌گوید: مانولو لاما، تو گفتی که من پنجشنبه در مادرید بوده‌ام. ای احمق بیا و شروع به راست گفتن کن!

لاما در واکنش به پیام توهین‌آمیز نیمار، گفت :هدفش این نبوده است که مهاجم بارسا را عصبانی کند و خبری که به دستش رسیده از سمت منابعی موثق بوده است.

وی تصریح کرد: آنهایی که به من گفتند نیمار را در مادرید دیده‌اند هنوز هم قسم می‌خورند شخصی که دیده‌اند خود نیمار بوده است. نیمار، من قول می‌دهم که تو را باور داشته باشم و از تو عذرخواهی می‌کنم.

گزارشگر رادیو کادناسر در ادامه پاسخ خود به نیمار به او طعنه زد و اظهار داشت: اگر تو واقعاً به مادرید نرفته‌ای، پس من تو را به رستوران «تاتل» (محلی که در گزارش‌ لاما اعلام شد نیمار در آنجا رؤیت شده است) دعوت می‌کنم تا ببینی که غذا خوردن در این رستوران چقدر خوب است. اگر با دوستانت بیایی که بهتر هم می‌شود.

در چند ماه اخیر رسانه‌های اسپانیایی ادعا کرده‌اند که باشگاه رئال مادرید تمایل زیادی برای جذب نیمار دارد تا او را جانشین رونالدویی کند که ماه آینده 31 ساله و به پایان دوران بازیگری‌اش نزدیک‌تر می‌شود. این در حالی است که باشگاه بارسلونا سخت در تلاش است تا قرارداد بازیکن شماره 11 خود را تمدید کند و گفته می‌شود که این باشگاه با تمدید قرارداد تجاری‌اش با قطری‌ها، گام بلندی برای افزایش حقوق ستاره‌هایش و حفظ آنها در نیوکمپ برخواهد داشت.

605/601

کد خبر: 586552

وب گردی

وب گردی