جدایی کی روش از تیم ملی ایران به خاطر اختلاف با فدراسیون!

باشگاه الأهلی مصر که بعد از جدایی سرمربی پرتغالی خود هنوز سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده، از سرمربی تیم ملی ایران به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری خود یاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، تیم فوتبال الاهلی مصر که پرافتخارترین تیم باشگاهی قاره آفریقا است به تازگی پسیرو سرمربی پرتغالی‌اش را از دست داده است. پسیرو دستیار سابق کارلوس کی روش در رئال مادرید بود. او به تازگی قراردادش را با این تیم مصری لغو کرد و هدایت تیم پورتو را برعهده گرفته است.

حال باشگاه الاهلی نام 6 سرمربی سرشناس را ذکر کرده و احتمال اینکه یک از آنها هدایت تیمشان را برعهده خواهد گرفت را اعلام کردند. یکی از آنها کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان است.

نکته جالبی که در خبر سایت باشگاه الأهلی آمده، این است که اعلام شده، کی روش به خاطر اختلاف با فدراسیون فوتبال ایران همکاری خود را با این تیم قطع کرده است. کی روش پیش از انتخاب پسیرو هم از گزینه‌های مربیگری در الأهلی بود اما در نهایت این باشگاه مصری او را انتخاب نکرد.

سرمربی دیگری که برای ما نام آشنا است گونرالو فریرا سرمربی السد قطر است که پورعلی گنجی مدافع ملی پوش کشورمان را به تازگی در تیم خود به خدمت گرفته است.

از دیگر گزینه‌های مربیگری در این تیم مصری می توان به برند شوستر، سرمربی سابق رئال مادرید، آبل براگا، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل، فلیکس ماگات سرمربی سابق بایرن مونیخ و پائولو پینتو، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال اشاره کرد.

* سایت المرصد: کی روش از تیم ملی ایران جدا شد

سایت المرصد نوشته که مسئولان باشگاه الاهلی مصر بعد از اینکه مذاکرتشان با آبل براگا برزیلی به دلیل درخواست مالی بالای او به جایی نرسید، با کی‌روش به توافق رسیده‌اند.

این سایت حقوق کی‌روش را ۷۰ هزار دلار در ماه دانسته است.

در همین حال، سایت الاهلی مصر هم نوشته که کی روش از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران کناره‌گیری کرده است.

* سایت کورا: ماگات گزینه اصلی است

سایت کورا نیز در این خصوص نوشت: زیزو، مدیر فنی باشگاه الاهلی مصر اعلام کرد که سرمربی جدید تا قبل از بازی با تیم الجیش مشخص خواهد شد و در حال مشورت با رییس باشگاه در این رابطه است.

وی عقد هر گونه قرارداد با فلیکس ماگات آلمانی را هم رد کرد و اظهار داشت: «در بازی روز چهارشنبه حماده صدقی هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.»

سایت کورا در خبر دیگری نوشت: همچنین باشگاه الاهلی مصر اعلام کرد هر گونه مذاکره با میلان راجویچ صرب، سرمربی سابق تیم ملی غنا را نیز رد می کند. اسامی مربیان دیگری همچون براگا و شوستر هم مورد تایید باشگاه الاهلی مصر نیستند و طاهر، رییس الاهلی معتقد است یک مربی در سطح جهانی باید سمت سرمربیگری را بر عهده بگیرد.

در این میان فلیکس ماگات با توجه به کارنامه موفق خود در بوندس لیگا شانس زیادی برای حضور در تیم الاهلی مصر دارد. او در دو فصل متوالی 2004 تا 2006 دو قهرمانی برای تیم بایرن مونیخ به دست آورد و در فصل 2008 نیز این عنوان را با تیم ولفسبورگ کسب کرد.

601/605

کد خبر: 586621

وب گردی

وب گردی