احمد مسجدجامعی به تماشای غرامت نشست

محمد مهدی احمدی مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در آخرین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر مهمان ویژه اجراهای تئاتر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، روز یک شنبه 11 بهمن مجموعه تئاتر شهر میزبان احمدی مدیر کل امور مجلس و مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی شد. احمدی با حضور در سالن قشقایی به تماشای نمایش "غرامت" کاری از شهر کرمانشاه نشست.

وی در پایان این اجرا با حضور در پشت صحنه با کارگردانان این نمایش و عوامل آن دیدار کرده و برای اجرای این نمایش در جشنواره سی و چهارم به گروه خسته نباشید گفت.

احمد مسجد جامعی ، عضو شورای شهر تهران نیز در این روز به تماشای نمایش "فاجعه " کار اگروپاسیون سنور سرانو از کشور اسپانیا نشست.

این در حالی است که شب گذشته علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از دیدار با اوسترمایر و گروه نمایش هملت در تالار وحدت به اتفاق مهدی شفیعی و سعید اسدی از نمایش "خانه ای در آسیا" از کشور اسپانیا دیدن کرد.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی روزهای گذشته نیز میزبان جمعی از چهره های سیاسی و فرهنگی کشور بود که از آن میان می توان به احمد سالک ، مفید کیایی نژاد ، احمد مسجدجامعی، حسین نوش آبادی، خانم صدر (دختر امام موسی صدر) ، صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... اشاره کرد.

503502

کد خبر: 586911

وب گردی

وب گردی