عباسپور خبر داد: دفتر ارتباط با دانش آموختگان و فارغ التحصیلان واحد علوم و تحقیقات تاسیس می شود

رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حفظ روابط واحد علوم و تحقیقات با فارغ التحصیلان ، از تاسیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان و فارغ التحصیلان خبر داد و گفت: یکی از اهداف این دفتر تعامل با صاحبان صنایع و کارآفرینان، در راستای جبران کمبود متخصص این بخش ها با استفاده از ظرفیت دانش آموختگان این دانشگاه است. 

به گزارش ایسکانیوز، علی عباسپور در مراسم جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی این واحد، ضمن ابراز خرسندی از اتمام یک مقطع تحصیلی برای آنان، اظهار داشت: هر کدام از دانش آموختگان این واحد، پرچمدار و نماینده واحد علوم و تحقیقات در سطح داخلی و بین المللی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد که تلاش مسئولان و اساتید این واحد در ارائه خدمات مطلوب به دانش آموختگان برای تربیت آنان به نحو احسن صورت پذیرفته باشد و افزود: امید است، فارغ التحصیلان این واحد در خدمت رسانی به کشور و انجام مسئولیت های خود درخشان و موثر ظاهر شوند.

عباسپور با اشاره به موفقیت برجام، این رویداد را سرآغاز شکوفایی و ارائه خدمات ارزنده به ملت ایران ارزیابی کرد و ادامه داد: ایران اسلامی پس از برجام، با تلاش بیشتر و نیز استفاده از توانمندی نیروی متخصص دانشگاهی می تواند به یک اقتصاد پیشرو بدل شود و به پیشرفت روز افزون دست یابد.

کرم اله دانش فرد معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، در این مراسم، ضمن خیر مقدم و گرامی داشت آغاز دهه فجر گفت : تاکنون بیش از 70 هزار دانشجو از واحد علوم و تحقیقات فارغ التحصیل شده اند.

وی با بیان اینکه آینده کشور در دستان فارغ التحصیلان دانشگاهی قرار دارد، ادامه داد: امید است کشور با تلاش دانش آموختگان دانشگاه ها، به اوج قله پیروزی و موفقیت دست پیدا کند.

دانش فرد بیان کرد: دانش آموختگان دانشگاهی با پشتوانه علم و آموزه های آکادمیک که در سالیان تحصیل کسب کرده اند، می توانند در حل مسائل جامعه پر توان عمل کنند.

ساسان بابایی کفایی معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم، با اشاره به تحصیل بیش از 44 هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی با تمرکز بر تحصیلات تکمیلی گفت: دانشگاه ازاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و واحد علوم و تحقیقات اصلی ترین واحد این دانشگاه است.

وی به جایگاه بالای واحد علوم و تحقیقات در بین دانشگاه های کشور تاکید کرد و افزود : واحد علوم و تحقیقات ششمین دانشگاه برتر کشور و جز 750 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی شده است.

بابایی از تکمیل پروژه های در دست انجام این واحد دانشگاهی از جمله احداث تله کابین برای تسهیل عبور و مرور دانشجویان در سطح واحد، خبر داد و ادامه داد: حرکت بیش از پیش در مسیر حفظ و بهبود جایگاه واحد علوم و تحقیقات به عنوان دانشگاه سبز، از جمله اقداماتی است که در دستور کار این واحد قرار دارد.

20101

کد خبر: 586919

وب گردی

وب گردی