گزارش تمرین استقلال / غیبت برهانی و تمرین ۵۰ دقیقه‌ای آبی‌ها

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با ذوب‌آهن در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

در تمرین امروز آبی پوشان خسرو حیدری و آرش برهانی غایب بودند. برهانی امروز از سوی مظلومی از فهرست 18 نفره آبی‌پوشان خط خورد. این دو بازیکن استقلال را در سفر به اصفهان همراهی نخواهند کرد.

*پرویز مظلومی با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و پس از گفت‌وگویی کوتاه با بازیکنان آنها را در اختیار مربیان قرار داد.

*10 نفر از طرفداران تیم استقلال امروز در محل تمرین این تیم حضور داشتند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند و سپس فوتبال تحت فشار و آقاوسط انجام دادند. در بخش پایانی نیز بازیکنان در قالب دو گروه صورتی و آبی فوتبال درون تیمی انجام دادند.

*حنیف عمران‌زاده با وجود محرومیت امروز در کنار استقلالی‌ها تمرین کرد. بازیکنان استقلال از وی در مورد محرومتش سوال کردند که او پاسخ داد: فعلا که روی هوا هستم!

*بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین تیم خود برای صرف ناهار راهی یک رستوران شده و سپس به اصفهان سفر خواهند کرد. اعضای تیم استقلال در هتل عباسی شهر اصفهان مستقر می‌شوند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال از ساعت 14 و 30 دقیقه فردا در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

605/601

کد خبر: 587025

وب گردی

وب گردی