تکذیبه دانشگاه زنجان از  ارائه درس ورزش به صورت مختلط

مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر ارایه درس ورزش به طور مختلط، گفت: این خبر به هیچ وجه صحت نداشته و سند منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری‌ها در این زمینه را تکذیب می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، علی سپهری، در خصوص انتشار خبری مبنی بر ارایه درس ورزش به طور مختلط در دانشگاه زنجان، اظهار کرد: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد؛ چرا که به هیچ وجه کلاس درس ورزش که یکی از درس‌های عملی محسوب می‌شود را نمی‌توان به صورت مختلط برگزار کرد.

او در رابطه با سندی که یکی از خبرگزاری‌ها پیرامون این خبر منتشر کرده است، گفت: اگر هم در سامانه آموزشی"گلستان" چنین اتفاقی مشاهده شده، به طور حتم مشکل فنی به هنگام ثبت دروس بوده که این مشکل رفع شده و در حال حاضر با دغدغه‌ای به نام ارایه درس ورزش آن‌هم به طور مختلط برای سال تحصیلی جاری مواجه نیستیم.

این مسئول با یادآوری اینکه انتخاب واحدهای این دانشگاه از 17 بهمن آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت، گفت: این بدان معنی است که هنوز زمان انتخاب واحدها فرا نرسیده است و دانشجویان به هیچ وجه نباید این نگرانی را در خصوص درس ورزش داشته باشند؛ چرا که کلاس های این درس همانند سال‌های گذشته به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه کلاس‌های این دانشگاه از 24 بهمن‌ماه به‌طور رسمی آغاز خواهند شد، گفت: انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه نیز طبق سنوات گذشته بر عهده دانشکده‌ها بوده و آن‌ها نیز برای این امر از گروه‌های آموزشی استعلام‌های لازم را به‌عمل می‌آورند.

20104

کد خبر: 587047

وب گردی

وب گردی