بیانیه باشگاه چلسی: شاید قرارداد تری را تمدید کنیم

باشگاه چلسی در واکنش به خبر خداحافظی جان تری از این تیم در پایان فصل اعلام کرد: ممکن است قرارداد او تمدید شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت باشگاه چلسی، جان تری شب گذشته بعد از برد پرگل تیمش در جام حذفی اعلام کرد مسئولان این تیم قرارداد او را تمدید نخواهند کرد و به او پیشنهادی ندادند که در این تیم بماند و او نیز چاره‌ای جز رفتن از جمع آبی‌های لندن در پایان فصل ندارد.

هواداران باشگاه چلسی که به شدت به این موضوع اعتراض کردند و خواستار کناره‌گیری ام نالو مدیر اجرایی چلسی به سبب کنار گذاشتن لمپارد، چک و تری شدند، شب گذشته در حوالی دفتر باشگاه چلسی در لندن جمع شدند و اعتراض خود را به آبراموویچ نشان دادند و خواستار تمدید قرارداد با کاپیتان محبوب خود شدند.

باشگاه چلسی نیز بلافاصله بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت قرارداد تری ممکن است تمدید شود. سه بار است که قرارداد او تمدید می‌شود. تصور کنید که او اکنون 36 ساله است و ممکن است سرمربی بعدی که جانشین هیدینک می‌شود و دائمی خواهد بود نخواهد با مدافع 36 ساله کار کند. به همین خاطر ممکن است این فصل آخرین فصل حضور تری در لندن باشد. ولی از طرفی ممکن است بعد از چند جلسه دیگر قرارداد او تمدید شود.

جان تری در 18 سال حضور در چلسی موفق شد 14 جام با این تیم کسب کند. کسب 4 قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا مهم‌ترین قهرمانی‌های این کاپیتان متعصب چلسی بود.

601/601

کد خبر: 587194

وب گردی

وب گردی