بزرگترین جشنواره آشپزی و شیرینی پزی هرمزگان جمعه گذشته با حضور ساناز مینایی به عنوان داور و جمعی از مسئولان استان برگزارشد .

به گزارش ایسکانیوز؛ لحظه ها می گذرند و تو نمی دانی از پس کدامین ثانیه ، لحظه هایت شیرین ویا تلخ می شود. ایستادن ها ، نشستن ها ، برد ها و باخت ها ومتاسفانه دربرخی مواقع بیماری ها زندگی مان را دگرگون می کنند.اکنون درکشور ما بسیاری ازافراد براثرمبتلا شدن به بیماری سرطان رنگ و رخسار زندگی شان بی رنگ شده وامیدشان ناامید می شود .

بزرگترین جشنواره آشپزی و شیرینی پزی هرمزگان به نفع کودکان سرطانی، با حضور ساناز مینایی به عنوان داور و جمعی از مسئولان استان برگزارشد .

بانوان استان هرمزگان غذاهای محلی و بومی استان، انواع ترشی ها، نان ها، شیرینی ها و شورینی ها را برای شرکت درجشنواره به نفع کودکان سرطانی تهیه کردند.

به گفته «صدیقه کیوان» دبیر این جشنواره، 50 نفر از بانوان آشپز حرفه ای و بومی استان بیش از 200 نوع از انواع غذاها، نان ها، ترشی ها، شورینی ها و شیرینی ها را تهیه کردند که این اقدام تنها برای حمایت ازکودکان سرطانی انجام شد .

ساناز مینایی که به عنوان داور در این جشنواره حضور یافته بود، گفت: معیارما برای برگزیدن افراد نه تنها مزه و طعم غذاها بود بلکه به نوآوری وحفظ مواد غذایی نیز توجه کردیم. دراین جشنواره با افرادی آشنا شدم که در هنر آشپزی می توانند آینده ای درخشان داشته باشند و حرفی برای گفتن دارند. بانوان هنرمند و خلاقی که با خواص گیاهان بومی استان آشنا هستند و تمام حواس پنجگانه خود را بکار گرفتند.

۲۰۲۰

کد خبر: 587412

وب گردی

وب گردی