از بین ایکاردی و مانچینی یک نفر اینتر را ترک می‌کند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های ایتالیایی، در پایان فصل جاری یا سرمربی اینتر و یا مهاجم آرژانتینی این تیم از جمع نراتزوری جدا می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که رابطه روبرتو مانچینی و مائورو ایکاردی به سردی گراییده و این یعنی اینکه یکی از این دو در تابستان 2016 از اینتر جدا خواهد شد. روز گذشته حتی شایعه شده بود که باشگاه اینتر قصد فروش مهاجم آرژانتینی‌اش را در ازای 25 میلیون یورو آن هم در آخرین روز نقل‌وانتقالات زمستانی دارد، هرچند در نهایت این شایعه رنگ حقیقت به خود نگرفت.

روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا، امروز (سه‌شنبه) گزارش داد که رابطه بین مانچینی و ایکاردی پس از نیمکت‌‌نشینی این مهاجم 22 ساله در دربی میلان به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. ظاهراً این بازیکن از این تصمیم مانچو ناراحت است. مهاجم آرژانتینی نراتزوری در شکست 3 بر صفر یکشنبه شب اینتر مقابل میلان، در دقیقه 64 به جای استوان یووتیچ به بازی آمد و شش دقیقه پس از ورودش به میدان در حالی که تیمش یک بر صفر از حریف عقب بود، پنالتی حساسی را برای اینتر به هدر داد.

ایکاردی همچنین از اظهارات روبرتو مانچینی که پس از تساوی یک - یک مقابل کارپی گفته بود «مهاجمان ما نباید یک جا بایستند که توپ به آنها برسد!» ناراحت شده است. «توتو اسپورت» معتقد است با توجه به شرایط موجود اگر مانچینی به عنوان سرمربی اینتر باقی بماند، ایکاردی این باشگاه را ترک خواهد کرد.

مائورو ایکاردی که فصل گذشته در 48 بازی از رقابت‌های مختلف 27 گل برای اینتر به ثمر رساند، در فصل جاری هم در 20 بازی از رقابت‌های مختلف هشت گل زده است.

601/601

کد خبر: 587482

وب گردی

وب گردی