افتتاح ساختمان جدید دیوان عدالت، گامی در راستای تحقق پردیس مدیریت شهری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افتتاح ساختمان جدید دیوان عدالت اداری را گامی در راستای تحقق پردیس مدیریت شهری خواند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، علیرضا جاوید صبح امروز در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید دیوان عدالت اداری ضمن تبریک دهه فجر با بیان اینکه در 10 سال گذشته و با حضور قالیباف به عنوان شهردار تهران برای پرهیز از حرکات سلیقه‌ای در اجرای برنامه‌های عملیاتی، طرح جامع و تفصیلی به تصویب رسید، گفت: براساس طرح جامع و تفصیلی، برنامه‌های 25 ساله مدیریت شهری مصوب شد.

او با بیان اینکه تحقق پردیس مدیریت شهری در اطراف پارک شهر در راستای تمرکز ارائه خدمات ستادی در دستور کار قرار گرفت، گفت: از آنجایی که ساختمان مرکزی شهرداری و شورای شهر در خیابان بهشت قرار داشت، برهمین اساس بر آن شدیم تا در اطراف خیابان بهشت و فیاض‌بخش پردیس مدیریت شهری را ایجاد کنیم و به همین منظور توسعه فضای شهرداری در دستور کار قرار گرفت و ساختمان دیوان عدالت اداری نیز کاملا منطبق با کاربرد پردیس بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه ساختمان قبلی دیوان عدالت اداری ظرفیت و کیفیت لازم برای خدمات رسانی به مردم را نداشت، گفت: برهمین اساس پس از اخذ موافقت‌های لازم جانمایی ساختمان جدید که کاملا منطبق با طرح جامع و تفصیلی باشد، در دستور کار قرار گرفت.

جاوید افزود: عمده مراکز اداری در مناطق یک، سه و شش قرار دارد و برهمین اساس سعی کردیم که ساختمان‌های اداری را به مناطق 5 و 22 به دلیل دارا بودن فضای باز، معابر و دسترسی‌های کافی سوق دهیم که برهمین اساس با همکاری وزارت راه جانمایی این ساختمان در بزرگراه ستاری صورت گرفت.

او با بیان اینکه توافق احداث این ساختمان به صورت تهاتر و با واگذاری املاک دیوان عدالت در خیابان بهشت صورت گرفت، گفت: طی سه سال اخیر تلاش‌های زیادی برای ساخت این ساختمان صورت گرفت و برهمین اساس این ساختمان در فضای 6450 متر مربع و با زیربنای 40 هزار متر در 10 طبقه احداث شد که می‌توان الگوی ساخت این ساختمان را یک توافق برد – برد – برد دانست که به نفع شهرداری، دیوان عدالت اداری و مردم بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: در ساختمان جدید دیوان عدالت اداری، جدیدترین تکنولوژی‌های ساختمانی به کار گرفته شده است.

20106

کد خبر: 587523

وب گردی

وب گردی