خانزاده: بازیکنان جدید کاملاً با تیم هماهنگ هستند

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: 25 روز تمرین فشرده و اردوهایی که گذراندیم کمک زیادی به هماهنگی بازیکنان جدید با تیم کرد.

محمدرضا خانزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با شرایط فعلی تیمش گفت: خداراشکر نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کردیم و در دربی خوزستان موفق شدیم حریف را شکست دهیم. تمرینات هم با برنامه پیش می رود و بازیکنان به یکدیگر هماهنگ هستند، در فصل نقل و انتقالات هم تغییراتی داشتیم و بازیکنانی به جمع ما اضافه و کم شده اند اما تیمی منسجم و یک پارچه داریم. 25 روز تمرین فشرده و اردوهایی که گذراندیم کمک زیادی به هماهنگی بازیکنان جدید با تیم کرد و حاصل آن را هم در اولین بازی دیدیم.

وی ادامه داد: دو هفته اول شروع لیگ در نیم فصل دوم دو بازی سخت داشتیم که اولی را با برد پشت سر گذاشتیم و هفته آینده میزبان سپاهان هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم و به یک برد ارزشمند دیگر دست پیدا کنیم. سطح لیگ امسال خیلی خوب است و رقابت ها به هم نزدیک است که همین موضوع حساسیت ها را در بازی های مختلف بالا می برد که تیم با یک برد و یا یک باخت جایگاهش درجدول تغییر می کند.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد جایگاه فولاد خوزستان در پایان فصل اظهار داشت: برای پاسخ به این سوال خیلی زود است و پیش بینی سخت. همانطور که گفتم بازی ها حساس و امتیاز ها به هم نزدیک هستند، نمی شود الان در این مورد نظر داد ولی ما بازیکنان و کادر فنی باشگاه فولاد تمام تلاشمان را می کنیم تا نتایج قابل قبولی کسب و کنیم و جایگاه خود در جدول لیگ برتر را بهتر کنیم و به صدر نزدیک شویم.

604/602

کد خبر: 587541

وب گردی

وب گردی