دیدار استاندار کرمان با شورای زنان فرهیخته زنان دانشگاه آزاد اسلامی

در حاشیه دومین گردهمایی مسئولین شوراهای استانی زنان فرهیخته،  دکتر فاطمه طباطبایی رییس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه ای که به میزبانی  استانداری کرمان برگزار شد، حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، طباطبایی در این جلسه ضمن سپاسگزاری از میهمان نوازی مردم خونگرم کرمان ، با یادی از امام راحل به توجه رهبر کبیر انقلاب نسبت به جایگاه زنان در خانواده و جامعه اشاره داشتند و پیگیری راه امام را به همه رهروان انقلاب توصیه کرد .

در این جلسه دکتر رزم حسینی، استاندار کرمان با خوشامدگویی به رییس شورای راهبردی زنان فرهیخته و سایر اعضاء شورا به نقش زنان در عرصه های اجتماعی علمی فرهنگی و اقتصادی استان کرمان پرداخته و برند قالی کرمان را مرهون دستان زنان کویرنشین این خطه دانست. ایشان در ادامه به سطح علمی و دانشگاهی دختران جوان و جایگاه مدیریتی زنان در استان کرمان اشاره کرد و حضور شش تن از زنان عضو شورای شهرکرمان و سه بانوی مدیرکل در تشکیلات استانداری کرمان نشان از جایگاه رفیع و شایسته زنان این استان بر شمرد.

سپس گلاب زاده،‌ یکی از کرمان پژوهان برجسته کشور ضمن قرائت شعری در ستایش پاک سرشتی و شایستگی زنان این سرزمین، به تحقیقات خود در حوزه توانمندی ها و نخبگان کارآفرین کرمان اشاره کرد و کرمان را شاه نشین زنان لایق کشور برشمرد.

در پایان این نشست دکتر رزم حسینی حضور دکتر طباطبایی را در آستانه دهه فجر طلیعه روشنی برای مدیران انقلابی استان کرمان برشمرد و از او و اعضای شورای زنان فرهیخته تشکر کرد.

20101

کد خبر: 587587

وب گردی

وب گردی