هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با خانواده شهید بهرام انزلچی دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در ایام الله دهه مبارک فجر دکتر علیرضا نظام آبادی دبیر هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، اعضای هیأت رییسه واحد، حجت الاسلام و المسلمین مجید حیدری معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام علی اکبر هراتی مدیرستاد شاهد و امور ایثارگران و همچنین مرتضی انصاری رییس بنیاد شهید اراک در راستای منویات مقام معظم رهبری وتاکیدات ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی جناب دکتر میرزاده در تکریم خانوده‌های معظم شهدای دانشگاه ضمن دیدار با خانواده معظم شهید بهرام انزلچی ازشهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های شهدا و امام شهدا عهد و پیمانی دوباره بستند.

در ابتدای جلسه مادر شهید انزلچی ضمن تشکر و خیر مقدم به ریاست و اعضای هیأت رییسه واحد اراک از توجه و تکریم دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده‌های شهدا قدردانی کرد و گفت: ما از مسئولین به جز ادامه راه شهدا و احوال پرسی از بازماندگان آن‌ها توقع دیگری نداریم.

سپس دکتر علیرضا نظام آبادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس، آغاز ایام الله دهه فجر، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

دکتر نظام آبادی ضمن تشکر و تجلیل از صبر و استقامت مادر شهید انزلچی و خانواده او افزود: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه ایرانیان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و ما به خانواده معظم شهدا غبطه می‌خوریم چون شما کسانی را پرورش دادید و در راه اسلام و دین تقدیم خدا کردید که شاخص مسائل اجتماعی و ایثار هستند. ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است و امیدواریم بتوانیم قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم که توانسته‌اند چنین افتخاراتی به جامعه اسلامی تقدیم کنند.

رییس واحد اراک شهدا را مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: شهدا با شجاعت و استقامت خود پایه‌های انقلاب را تثبیت و موجب عزت، افتخار، عظمت، استحکام و قدرتمند شدن ایران اسلامی شدند.

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی آسایش و امنیت امروز جامعه اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران دانست و گفت: بدون شک تعالی و پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون رشادت و از خود گذشتگی جوانان برومند آن روزگار امکان پذیر نبوده و نیست چرا که داشته‌های امروز ما به برکت خون شهیدان است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر هراتی با بیان اینکه مرحوم غلامعلی انزلچی ازکارکنان زحمت کش واحد اراک بودند ازایشان به نیکی یاد کرد ودرخصوص صفات وفضائل اخلاقی شهید بهرام انزلچی گفت: علاقه واشتیاق وافر ایشان به حضوردر جبهه‌های حق علیه باطل و تعهدکاری ازجمله ویژگی‌های این شهید بزرگواربود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیزضمن تبریک ایام الله دهه فجر وگرامی داشت یاد وخاطره شهدا در سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) ضمن تشکر از هیأت رییسه دانشگاه به خاطر دیدار مستمربا خانواده‌های معظم شهدا، به بیان روایت واحادیثی درخصوص شهید وشهادت پرداخت واشتیاق به لقاالله را از ویژگی‌های بارز دوستان خداوند متعال بیان کرد.

لازم به ذکر است که شهید بهرام انزلچی فرزند مرحوم غلامعلی انزلچی از کارکنان خدوم دانشگاه آزاداسلامی اراک بود که در تاریخ 64/11/29 درعملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی وفا به فیض شهادت نایل آمد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبودی از سوی دکتر نظام آبادی از خانواده شهید بهرام انزلچی تجلیل شد.

20104

کد خبر: 587709

وب گردی

وب گردی