علیمردانی : با "هفت ماهگی" از قید و بند دکوپاژ خلاص شدم

صبح امروز پانزدهم بهمن ماه، نشست فیلم "هفت ماهگی" به کارگردانی هاتف علیمردانی در برج میلاد برگزار شد و حامد بهداد، باران کوثری، فرشته صدر عرفایی، نوید محمدزاده که بازیگران اصلی این فیلم هستند در نشست حضور داشتند. مدیریت این نشست به عهده علی علایی بود و محسن آقا بیگ به عنواان منتقد حاضران در نشست را همراهی می کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، صبح امروز پانزدهم بهمن ماه، نشست فیلم "هفت ماهگی" به کارگردانی هاتف علیمردانی در برج میلاد برگزار شد و حامد بهداد، باران کوثری، فرشته صدر عرفایی، نوید محمدزاده که بازیگران اصلی این فیلم هستند در نشست حضور داشتند. مدیریت این نشست به عهده علی علایی بود و محسن آقا بیگ به عنواان منتقد حاضران نشست را همراهی می کرد.

محسن آقابیگ در ابتدای جلسه گفت فیلم "هفت ماهگی" جزییات خاصی دارد که برای دیدن آنها باید فیلم را چند بار دید. این منتقد درباره علیمردانی کارگردان این فیلم گفت: هاتف علیمردانی کارگردان جوانی است که منتظر دیدن آثارش هستم و اعتقاد دارم که این هنرمند هنوز بهتریم فیلمش را نساخته است.

هاتف علیمردانی با اظهار تشکر از عوامل فیلمش گفت: در این میان از حامد بهداد بیش از دیگران ممنونم که در این اثر سخت حضور یافت . او گفت: آنقدر حضور حامد بهداد در این فیلم برایم مهم بود که به تهیه کننده گفته بودم اگر بهداد این نقش را نپذیرد آن را نخواهم ساخت.

علیمردانی در ادامه گفت: "هفت ماهگی" از دو جهت برایم مهم است. اول اینکه این فیلم اولین اثر من است که طراحی صحنه دارد و مورد دوم اینکه "هفت ماهگی" اولین فیلمی است که در آن از قید و بند دکوپاژ رها شدم زیرا کارگردان های تجربی فیلم به فیلم جلو می روند و می آموزند.

این کارگردان خیانت را موضوع فیلمش دانست و در این باره گفت: موضوع خیانت در سینما توسط کارگردان های زیادی مورد توجه قرار گرفته است زیرا جامعه ما در حال پوست‌اندازی است و در آن مدرنیته و سنت در مقابل هم قرار دارند حال در این شرایط افرادی دوست ندارند خودشان را با شرایط وفق دهند اما نمی توانند. درباره فیلم هم باید بگویم موضوع خیانت مدتهاست ذهنم را درگیر کرده که البته در این فیلم خیانت بخش کوچکی از ماجراست و باید بگویم که ممیزی‌ انجام شده و فیلم پروانه خود را دریافت کرده است.

این کارگردان درباره صحنه تصادفی که در فیلم وجود دارد گفت: در فیلمنامه از ابتدا صحنه تصادفی داشتیم که قرار بود برای نقشی که باران کوثری بازی می‌کند اتفاق بیفتد که متاسفانه این سانحه واقعأ برای باران کوثری اتفاق افتاد؛ اما در نهایت فیلمنامه تغییر نکرد و فیلمنامه همان است که از ابتدا نوشته شده بود.

لشکری قوچانی تهیه کننده "هفت ماهگی" درباره چگونگی اکران فیلم گفت: "هفت ماهگی" پس از اکران فیلم قبلی علیمردانی "کوچه بی‌‌نام" که قرار است بیست و سوم بهمن ماه به روی پرده سینماها برود اکران خواهد شد.

در ادامه نشست باران کوثری از همکاری مجددش با علیمردانی اظهار خوشحالی کرد و گفت: پیش از این در فیلم "کوچه بی‌نام" با علیمردانی همکاری کردم و اینکه کارگردانی پس از یک تجربه مجددأ به بازیگر پیشنهاد همکاری بدهد یعنی اینکه از او راضی است.

افشین عزیزی آهنگساز فیلم درباره همکاری اش با علیمردانی گفت: این اثر پنجمین همکاری من با علیمردانی است. البته کار کردن با علیمردانی سخت است زیرا او سواد موسیقیایی بالایی دارد.

همچنین، عزیزی در انتقاد به وضعیت سخت افزاری سالن نمایش برج میلاد گفت: از وضعیت پخش صدای فیلم به هیچ وجه راضی نیستم و آنچه شنیدم در حد فاجعه بود.

حامد بهداد هم با سبک و سیاق خودش از علیمردانی و همکاری مجددش با او اظهار خوشحالی کرد و گفت: این فیلم بهانه ای شد تا با دوستانم هانیه توسلی، فرشته صدر عرفایی، باران کوثری و دیگران ارتباطی دوباره برقرار کنم.

10502

کد خبر: 587779

وب گردی

وب گردی