اولین تصویر لو رفته ازپرچم‌دار جدید HTC 

به‌تازگی مشخصات سخت افزاری تلفن همراه جدید شرکت HTC که One M10 نام دارد لو رفته و مشخص شده این گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، این اطلاعات از تصویر لو رفته‌ی پرچم‌دار جدید HTC به بیرون درز کرده‌اند. در این اطلاعات گفته شده که گوشی One M10 از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن از فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکی عکس بهره می‌برد.

شرکت HTC برای تلفن همراه هوشمند جدید خودش یک صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی با کیفیت QHD در نظر گرفته و بدنه‌ی آن هم کاملا از فلز ساخته شده است. به نظر می‌رسد که اندروید 6.0.1 با رابط کاربری HTC Sense 8 روی این گوشی نصب شده‌اند.

با نگاهی به عکس منتشر شده از One M10 مشخص شده که لوگوی شرکت HTC‌ روی قاب جلویی این گوشی قرار ندارد. همچنین مشخص شده که این محصول از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد که روی دکمه‌ی خانه قرار گرفته است.

‌‌‌‌تا این لحظه مشخص شده که شرکت HTC قصد ندارد گوشی جدید خودش را در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کند و این گوشی مدتی بعد از این همایش در مراسمی جداگانه معرفی خواهد شد. جای خالی شرکت HTC در کنفرانس جهانی موبایل که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، شرایط را برای دو شرکت ال جی و سامسونگ که می‌خواهند LG G5 و Galaxy S7 را معرفی کنند، بهتر می‌کند و گوشی‌های این دو شرکت بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند.

20104

کد خبر: 588049

وب گردی

وب گردی